pondělí 3. září 2012

Víkendové trhy

V dnešním článku bych vás kromě dalšího outfitu chtěla seznámit s mojí novou víkendovou aktivitou. A tou jsou bleší trhy. Není to nic, že bych objevila Ameriku. Samozřejmě bleší trhy znám. Ale nikdy jsem se to o blíže nezajímala a nechodila na ně. Minulý týden mi ale maminka řekla, že jedna naše známá tam chodí prodávat a tak jsem se tam v sobotu vydaly to omrknout. Dá se tam prodat a koupit opravdu všechno - od hrnců, před elektroniku, oblečení, drogerii až po domácí zvířátka, věci použité i nové. Nikdy předtím jsem na žádném blešáku nebyla a tak jsem se tomu fakt nestačila divit:-) A právě jak jsem to tam tak sledovala, tak jsem se pak rozhodla, že doma dám dohromady věci, které nepotřebuju nebo se neprodaly na Aukru a půjdu je prodat tam. Dostanu za to sice pár korunek, ale korunka ke korunce sedá a nakonec je z toho celkem pěkná částka, za kterou si můžu pořídit něco nového:-) Moje mamka s naší známou si ještě vymysleli, že to pojmou trochu ve větším stylu a tak jsme všechny společně v neděli vyrazily na blešák do Německého Vohenstrauß nakoupit nějaké věci, které zde pak prodáme. Já tedy zatím zůstanu u svých věcí a až se jich zbavím, tak uvidím, jak se mi bude chtít v tom pokračovat. Je to celkem dobrá "brigádka" ze který se neplatí žádné daně, jediné co zaplatíte je vstup a místo na blešáku, které je kolem stovky (alespoň v Plzni - nevím, jak jinde). Ale přeci jen to má háček, aby to nebylo tak super! Musí se vstávat! A hodně brzy! :-( Jako prodejce musíte být na místě už v 5 ráno, protože v 6 se otevírá pro veřejnost, tak aby jste si to stačili nachystat.


Ráno byla šílená zima, takže až je kalendářně ještě léto, vytáhla jsem ze skříně svoji milovanou mikinu Hollister s kožíškem, kterou jsem dostala od přítele k Vánocům. Na trzích je také většinou všude hlína, takže nejlepší variantou byly gumáky. Ty jsem měla půjčené od mamky, která je loni koupila za 50 Kč v Tescu a jsou od F&F. Džíny mám nové z Lindexu a růžová kabelka přes rameno je z H&M.



Na trhu jsem si pořídila tyhle hezké hevábné šátky... každý za 10 Kč:-)

A tady se můžete podívat jak vypadaj:-)


Byli jste někdy na blešáku nebo dokonce chodíte nějak pravidelně?:-)


7 komentářů:

  1. bože ta mikina!!! zamilovala jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé šla bych kouknout, i když teda přehrabování není zrovna můj šálek čaje, za ty pěkné kousky, to občas stojí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si v přehrabování taky nelibuju. Ale tentokrát jsem na to měla tu správnou náladu:-)

      Vymazat
  3. V Německu jsou skvělé blešáky! U nás jsem se na něj ještě nedostala, to vstávání. :) šátky jsou nádherné, to se ti povedl skvělý kup.
    Jinak mikča je super a líbí se mi tvá růžová kabelka. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu:-) To vstávání je peklo no... odpoledne jsem byla úplně K.O.

      Vymazat
  4. Ahoj :-) Dnes mi přišla výhra, moc se mi líbí :-) Moc děkuju. Určitě se na tvůj blog budu vracet, tve články mě baví. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to jsem moc ráda, že jsi spokojená. Určitě brzy bude zas nějaká další soutěž:-) děkuju za přízeň;-)

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...