neděle 16. září 2012

Rozloučení s Misha Style

Nevím moc, jak začít... nicméně trochu s lítostí a trochu s naštváním vám musím oznámit, že Misha Style končí. Důvodů je několik! Ale hlavními jsou především nedostatek času a v poslední době ne příliš příjemná kritika. Mnozí si možná řeknou hmm zase jedna no name blogerka, takových tu je, takže není vlastně co řešit. Pravdou ale je, že jsem blog začala psát při škole, kdy jsem měla dostatek času věnovat se článkům a dělat je (snad) kvalitně. Jenže po dokončení školy jsem nastoupila do práce a už prostě není toho času tolik, kolik bych si přála. A já nerada dělám věci napůl. Co se týče té kritiky... já nejsem proti. Každý má jiný názor, jiný vkus... Já nikomu nic necpu, nikoho nenutím můj blog číst. Psala jsem, že mě to bavilo. Ať si každý myslí co chce. Bohužel ale došlo k tomu, že díky oné kritice jsem ztratila chuť se o něco snažit. Lidé mají "úžasnou" schopnost člověku znechutit to co má rád. A tak jsem se rozhodla v módním blogování nepokračovat.
Ještě jsem přemýšlela, že přejdu z módního blogování na kosmetické. Konkrétně především na recenzování kosmetiky, která se mi dostane do ruky. Brali byste to? Musím si to ale všechno ještě promyslet a hlavně nabrat chuť.
Každopádně moc děkuji všem mým čtenářům za přízeň, kterou jste mi věnovali. Z google světa určitě nemizím úplně, zůstanu aktivním uživatelem a nadále budu sledovat blogy, které jsem sledovala doposud. Takže pokud se "nerozhoupu", tak se určitě s některými z vás potkáme někde v komentářích:-) Snad se na mě nebudete zlobit a pochopíte mé rozhodnutí. 
Ještě jednou děkuji za váš čas, který jste mi věnovali a mějte se moc hezky!

Zdraví vás Míša

Jako tečku na závěr bych vás chtěla pozvat na FB do mého obchůdku MISHA SHOP. Můžete tam pořídit krásné sportovní oblečení Nike za poloviční ceny než v obchodech, ale také originál parfémy a mnoho dalšího.  Pokud byste měli zájem koukněte ZDE

6 komentářů:

  1. To mě moc mrzí. Velká škoda, že tě někteří dokázali takhle odradit. Mám tvůj blog ráda i přesto, že jsem si na nějaký příspěvek musela počkat i delší dobu. Přeji ti hodně štěstí v pracovním i osobním životě a co nejmíň lidí, kteří tě budou kritizovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě neskutečně mrzí, na tvém blogu jsem nalezla spoustu vychytávek, několik cenných rad a tipů na různé modely, kosmetiku, cvičení a všeho. Chápu, že tě blogování odradilo a doufám, že si jednou znovu najdeš cestu. Především děkuji za tip na mentolový lak od NYC, článek o hubnutí (životním stylu) a pleťový krém od Essence. To jsou dva kousky, které jsem si okamžitě po přečtení tvého článku běžela koupit. Přeji štěstí v práci. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem si zase koupila ty ocni stiny. Moc rada jsem to tady procitala.Na kritiky se mas vykaslat,protoze kdo nic nedela,nic nepokazi,jen kritizuje.

    OdpovědětVymazat
  4. A vlastně oční stíny jsem si také koupila a neskutečně se mi líbí, nejsem nijak šikovná a podle tvého návodu si vytvořím krásné a rychlé nalíčení každé ráno.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mě opravdu štve:-(..dávala jsi do psaní maximum..bohužel někteří lidé jsou fakt hnusní:-(..třeba Mišulko nabereš chuť,bylo by to fajn..držím palce! Marťa ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že to je velká škoda a svůj blog musíš zachovat a pokračovat. Nenech se odradit nějakou kritikou, ta tě má spíš posílit a jestli tě psaní baví a já myslím že ti to i jde, tak jsem piš jen když budeš mít chuť a náladu
      Hlavně neztrácej hlavu a hodně štěstí :)

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...