čtvrtek 6. září 2012

OOTD: Šaty s proužky a kanýrkem

Dnešní outfit je ještě z teplých dnů, kdy se nás sluníčko snažilo uvařit zaživa. A jelikož dneska bylo pěkně chladno, řekla jsem si, že si to teplo alespoň připomenu v článku:-) Pro horké dny jsou šaty asi nejjednodušší variantou, kterou si můžu z šatníku vybrat. Zde na sobě mám oblíbené bavlněné šatičky, které jsem si loni koupila v New Yorkeru asi za 250 Kč. Jsou sice černé, ale vedro v nich není. Nejvíc se mi na nich líbí zdobení kanýrkem kolem výstřihu. 


Šaty New Yorker, sandálky Graceland (Deichmann), náhrdelník, sluneční brýle a mušličková gumička do vlasů H&M, náušnice I am.




Škoda, že už si teď v sandálách a šatech moc nevyjdu:-(

Také je u vás už takové chladno?


2 komentáře:

  1. Míšo, nezoufej, příští týden bude určitě příležitost. :) Šatičky jsou super a sluší ti!
    Jinak máte moc hezké bydlení. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Wonderful blog dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...