úterý 11. září 2012

OOTD 11.9.2012

Dneska byl jeden z posledních letních dnů, a tak jsem toho ještě využila a vyrazila do práce v sukni. Sice mi ráno úplně teplo nebylo, ale cesta se dala přežít a na oběd už bylo krásně. Na oběd jsme si s kamarádkou vyrazily do pizzerky na zahrádku a užívaly si sluníčka. Škoda, že už léto pomalu končí. Podzim a déšť nemám moc ráda. Ale aspoň m nebude tolik mrzet, že jsem celý den zavřená v kanceláři. Prostě všechno má své pro a proti:-)
Dnešní outfit není žádné terno, ale já mám ráda jednoduchí věci "přizdobené" hezkými doplňky.


Na sobě jsem dnes měla: šedé tričko s knoflíčky Pimkie, bílá sukně Kenvelo, žabky CcC.

Kabelka Longchamp, hodinky Swatch, náhrdelník s houslovým klíčem Ann Christine, sluneční brýle H&M.
Lak na nehtech: NYC 253 Mint Macaroon.



3 komentáře:

  1. Ta růžová Longchampka je pecka. Musím ji někde konečně sehnat. ;)
    Moc ti to slušelo a dost jsi se zhubla.
    Jinak Míšo, já sedím poslední dobou také dost dlouho v kanceláři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím jak po ní toužíš haha. Koukni se v německu jestli tam někdy pojedeš, je tam o pětikilo levnější než u nás:-) Já že jsem zhubla, Veru právě naopak! teď jak sedím pořád na zadku celý den, ak spíš nabírám!:-( ale děkuju!

      Vymazat
  2. tvůj blog se mi líbí, proto jsem se stala tvou čtenářkou :)) máš hezký outfit sluší ti to a ta kabelka je krásná :) zvu tě k sobě onlygirlnn.blogspot.com a budu moc ráda když se ti můj blog zalíbí tak také se staneš pravidelným čtenářem a můžeš se zúčastnit v giveaway :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...