neděle 9. září 2012

Matující pleťový krém Essence MySkin


 zdroj: http://www.beautyalmanac.com/Essence-My-Skin-Mattifying-Cream/3680

Dneska bych vám ráda představila jeden z mých kosmetických úlovků při nákupech v Německu. Jedná se o matující pleťový krém os Essence z řady MySkin. Krém mi doporučila kamarádka, která ho doma měla. Jenže jsem si nechtěla kupovat hned celý kelímek, když jsem nevěděla, jestli mi bude vyhovovat. A tak jsem si od ní trochu "odlila" na vyzkoušení. A musím říct, že jsem byla mile překvapena. Krém je v nabídce pro více typů pleti: Pro normální až kombinovanou, pro normální až suchou a pro všechny typy pleti. Já jsem si vybrala pro normální až smíšenou, protože mám sušší tváře a mastnější T - zónu.



 Konzistence a složení:
Tento krém patří mezi ty lehčí krémy. Není hutný, spíše má blíž ke gelové struktuře. Má lehce růžovou/tělovou barvu, ale průhlednou.
Obsahuje olejíček z hroznů a výtažky z liči, které dodávají pleti svěžest a hebkost.


Matující efekt a hydratace:
Krém celkem dobře hydratuje. Díky matujícímu efektu se po něm pleť nemastí a není lesklá. Pleť zanechává jemnou a vláčnou. Je dobrým podkladem pod make - up.

Použití a výdrž:
Tento krém je určený pro celodenní použití. Není typickým denním ani nočním krémem. Vydržet by měl 12 hodin, ale já bych ho použila klidně častěji, prostě podle potřeby.

Vůně:
Díky obsahu liči a modrých hroznů má nasládlou vůni, která po aplikaci vymizí. Když jsem si ke krému čuchla poprvé, moc mi nevoněl a trochu jsem se bála, že ho z tváře ucítím. Ale nakonec se ukázalo, že má obava byla zbytečná.

Ochranný faktor:
Na internetu píšou, že krém obsahuje UVA a UVB filtry, čímž by měl být zároveň i ochranným krémem před vnějšími vlivy slunečního záření. Už se nikde nezmiňují jak vysoké ty faktory jsou:-(
Balení:
Krém je v bílém plastovém kelímku, který obsahuje 50 ml přípravku. Je zdobený průhlednou etiketou s logem Essence My Skin a obrázkem liči a hroznů. Nenásilné, jednoduché, hravé:-)

Kde a za kolik koupit:
Krém by měli mít většinou v drogeriích, kde se celkově prodávají výrobky Essence. Především tedy v Rossmann, kde mají asi největší nabídku. Bohužel jsem ho u nás v Plzni ale nenašla (v Praze nebo jinde ho možná být budou - nemůžu posoudit, protože jsem ho jinde nehledala). Koupila jsem si ho až v Německu a stál necelé 2 Eura, takže na naše kolem 50 Kč. Můžete ho také sehnat na internetu na stránkách www.babybaby.cz, i když teď jak na to koukám, tak je zrovna vyprodaný.

SHRNUTÍ:
Essence MySkin Mattifying Cream je podle mě celkem kvalitní matující krém. Určitě s ním člověk nic nezkazí. Matující efekt je dostačující. Krém pleť nevysušuje, naopak ji hezky hydratuje a zanechává jemnou. Myslím si, že za necelých 50 korun dostanete přípravek, který je kvalitní a určitě stojí za vyzkoušení. A kdyby někomu přeci jen neseděl, tak to za tu cenu alespoň tak nebolí:-)

bonus:
V Německu jsem navíc dostala ke krému jako dárek vzoreček čistících ubrousků MySkin s vůní granátového jablka a bambusu. Ubrousek by měl bezrpoblémově odstraňovat make - up a nečistoty, tak jsem na to zvědavá. Třeba si zanedlouho pořídím celé balení:-)


 Máte nějakou zkušenost s tímto krémem, nebo některým z produktů z řady MySkin?



1 komentář:

  1. Tenhle krém jsem zkusila ze vzorečku a docela mi vyhovoval. Na léto je podle mě perfektní, ačkoliv teď používám matující krém Mořské řasy od Ryoru. Na podzim a zimu potřebuji něco více hydratačního a to za sebe můžu doporučit hydratační krém pro normální pleť od Sephory nebo hdyratační gel/krém z hydratačí řady od YR. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...