pátek 31. srpna 2012

Vyhlášení GIVEAWAY


Historicky první giveaway má svého vítěze:-)
Do losování bylo nakonec zařazeno 13 ze 17 komentářů, kteří splnily stanovené podmínky. Vítěze vygeneroval server Random.org. Každý uvedený kontář měl své pořadové číslo, proto jsem do losování zahrnula všechny uvedené i když třeba nesplnily podmínky, aby se mi jednodušeji losovalo (kdyby byl vylosován neplatný komentář, losování bych opakovala).

A kdo se tedy stal oným šťastlivcem?



Prosím pošli mi do mailu nebo do komentáře sem pod článek tvoji adresu, kam ti mohu výhru poslat:-)

Kdo jste nevyhráli nezoufejte. Další soutěž bude brzy následovat:-)


1 komentář:

  1. Jsem sice zklamaná, ale i tak gratuluji vítězce! :) A těším se na další giveaway.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...