úterý 28. srpna 2012

Víkend - Frankfurt am Main

Uplynulý víkend jsem strávila v Německu ve Frankfurtu nad Mohamem. Přítel hraje také tenis a měl tam zápas. A jelikož jsme už dlouho nikde takhle "trochu dál nebyli", pojali jsme to i jako výlet a příležitost  strávit spolu hezké dny a zároveň poznat město, kolem kterého jsme vždy maximálně projížděli v autě po dálnici. Po cestě tam jsem se ještě stavěli v outletech v Herzogenaurach a pořídili si pár nových kousků do šatníku (určitě se objeví v nějakém z článků v budoucnu). 
Frantfurt je opravdu moc hezkej, škoda že jsme neměli více času. Prošli jsme novější část města, festival, který zrovna probíhal kolem řeky a na večeři jsme nakonec zašli do Hooters. Víkend jsme si užili, přítel vyhrál a tak jsem se domů vraceli s úspěšným zakončení.


Na procházky po městě jsem si tentokrát vzala nové kalhoty a top z H&M a k nim černé žabky od Guess, které jsem si přivezla z USA (k naštvání všech za úplně směšnou cenu 20 dolarů:-). Kabelku mám z New Yorkeru.




A na závěr přidám pár fotek města, abyste taky viděli, jak hezky je ve Frankfurtu:-) Doufám, že se tam ještě někdy podíváme...





A jaký jste měli víkend vy?

Nezapomeňte na stále probíhající GIVEAWAY!!! Už jen do pátku!


4 komentáře:

  1. Frankfurt je hezké město, byla jsem jen na okraji, ale podle fotek a názorů od známých, co tam byli na praktiku, tak tam musí být fajn. :) Ty kalhoty jsou peckovní, Míšo!
    Já jsem sobotu strávila na letišti v Líních a neděli ještě nějakými dodělávkami na bydlení.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné místo..a ta slečna na fotkách?.....Tý to velice sluší :*

    OdpovědětVymazat
  3. So beuatiful place. I have been there. So peaceful town :)

    You have such a lovely outfit!

    Lots of kisses,

    Nicoleta - REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, ty rozpuštěné vlasy ti moc sluší.. hezké fotečky :-) .. Marťa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...