středa 1. srpna 2012

OOTD: Výletníci II.

Ahojte všichni! Chtěla bych se vám moc omluvit za 14-ti denní mrtvo. Ale jak jsem již psala v minulém příspěvku, dostala jsem práci a nějak mi nezbýval teď čas ani síly po večerech po celém dni sednout k počítači. Nerada bych, aby blog nějak "utrpěl na kráse" a tak slibuju, že se vynasnažím přispívat častěji:-) 
Dneska bych vám chtěla napsat o mém víkendovém výletění. V neděli jsme si s přítelem po delší době vyjeli na výlet na hrad Kokořín. Počasí bylo úplně ideální, ani vedro, ani chladno. Sice se kolem nás prohnala chvilková bouřka, ale to nám nevadilo, protože krásně osvěžila vzduch:-)


Na výletění jsem si vybrala kombinaci tmavě modrého topu a růžových kraťásků. Ty jsem pak ještě doplnila zlatými žabkami, béžovou kabelkou a růžovo-zlatými náramky. 


Tmavě modrý top mám moc ráda. Je zdobený krajkou, kterou je propletena mašlička a je vzorovaný jemnými puntíky. Koupila jsem si ho už před několika lety v Mangu v Německu a pořád vypadá jako nový. Kraťasy pak mám z Bershky a je to loňská letní kolekce. Kabelku, která tedy na fotkách není skoro vůbec vidět mám z New Yorkeru.



Zlaté žabky jsou z Espritu. Nejsem zastáncem kupování si drahých žabek, ale těmto jsem tehdy nějak neodolala a musím říct, že nelituju, že jsem za ně utratila celkem hodně, protože drží už několikáté léto. Otrané nitky jsou schválně;-) Náramky jsem si pořídila v mém oblíbeném obchodě s doplňky Accessorize. prstýnek pak mám od Kay Jewelers z Ameriky.

A ještě jako malý bonus jsem si z výletu dovezla dva přívěsky na krk. Jeden se čtyřlístkem pro štěstí a druhý ve tvaru zvěrokruhu. Jsem trochu ujetá na cinkrlátka na krk, takže si odevšud nějaké vozím:-) Každý z nich stál 50 Kč, tak jsem je tam přece nemohla nechat:-)



Bylo opravdu hezky:-)

A co vy? Chystáte se taky navštívit nějaký zámek či hrad? 
Hrad Kokořín můžu vřele doporučit:-) Je to v krásné středočeské krajině a všude kolem jsou skalní města.


7 komentářů:

  1. Míšo, moc ti to slušelo. Ten top je skvělý a moc se mi líbí i náramky a žabky! :) Přívěsky jsou moc pěkné a za tu cenu jsi je tam opravdu nechat nemohla.

    OdpovědětVymazat
  2. máš super lak na nehtecha celkove pekny nozky, zavidim!
    Jinak moc pekny fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten přívěsek se čtyřlístkem. Já sice žabky nenosím,ale ty Tvoje jsou opravdu parádní. Jinak Kokořín taky všem doporučuji,je tam krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem tam nebyla, ale muselo tam být opravdu hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Výlet na Kokořín vám závidím a tílko a žabky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Love the sandals, dear! xx

    http://silverwriting818.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. So happy to follow so beautiful lady :)

    The look is super and the photos too.

    Have a great weekend!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...