neděle 19. srpna 2012

OOTD: Tyrkys + žluté proutí

Začnu upozornění na právě probíhající GIVEAWAY!!!
Kdo máte zájem vyhrát hezkou tvářenku a lak na nehty a ještě se nepřihlásil, nechť tak učiní:-)

Dneska jsem si s přítelem vyrazili na naši tradiční, každoroční návštěvu pražské zoo. Po celkem náročném pracovním týdnu jsem se těšila na chvíli relaxu a vypnutí mozkových buněk. V tomto duchu jsem i vybírala ve skříni. Chtěla jsem se cítit hlavně pohodlně. Vybrala jsem tedy jednoduchou kombinaci tyrkysově zelených džínových šortek a bílého bavlněného tílka. Vše jsem ozdobila zlatými doplňky a za nejvýraznější prvek dnešního outfitu považuji sytě žlutou proutěnou kabelku, která dokonale ladila s dnešním slunečným dnem:-)


I přesto, že v zoo spíš člověk obdivuje exotická zvířata, já si největší zábavu vždycky užiju krmením koz:-)))


Šortky a sluneční brýle Lindex, náhrdelník a náramky H&M, tílko Stradivarius, žabky CcC, kabelka kms california, náušnice Claire's.
  

A jak nejraději relaxujete vy? Chodíte rádi do zoo?:-)


3 komentáře:

  1. Do ZOO chodíme každoročně, je to už taková tradice. :)
    Ta taška je skvělá a moc hezky doplnila outfit. Navíc máš krásný lak na nehtech. ;)
    P.S. Já včera realxovala aktivně - skládali jsme skříň, pokládali podlahu (toteda přítel se svým tatím) a tak mi to nakoplo, že už se těším až to budememít komplet zařízené a nastěhujeme se. :)

    OdpovědětVymazat
  2. sweet casual summer look xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...