sobota 4. srpna 2012

OOTD: Mint na Bezdězu:-)

Dnes přidávám další výletnický článek. Tentokrát jsme se s přítelem a jeho maminkou vydali na hrad Bezděz. Pro milovníky středověkých hradů doporučuji;-) Bohužel mě v těchto dnech trápí alergie, takže i přesto, že bylo skoro 30 stupňů jsem zvolila raději zahalenější outfit. Vedro mi ale vůbec nebylo, jelikož top je vzdušný a legíny bavlněné. Pohodlnější oblečení jsem si na výšlap vybrat asi ani nemohla:-)


Lehký mint top i legíny mám z Pimkie. Trochu mě mrzí, že jsem si top nekoupila ve více barvách, protože stát asi dvě stovky a na léto je fakt super. 


Jako doplňky jsem zvolila zlato - růžové náramky s bílou kabelkou a černými maxi brýlemi. Kabelka i brýle jsou z New Yorkeru, náramky pak z Accessorize. Žabky jsem si koupila asi před třema rokama u Bati, ale moc jsem je nenosila a až letos jsem je ve svém velkém "žabkovém" koši vylovila:-) V minulém článku se vám líbil můj lak na nehtech, který stále drží (už skoro dva týdny!!!). A tak vám dneska prozradím, že je od NYC a je to odstín 251 Bubblegum Pink.


Hrad Bezděz + jedna venčící z večera:-)


Tak to byl můj další výletnický den. Snad se vám tento typ článků - spojení outfitu s výlety - líbí. A kdyby ne, tak dejte vědět do komentářů nebo na mail, co by se vám třeba líbilo víc:-)
Užívejte sluníčkových dní a brzy se zas ozvu:-)


11 komentářů:

  1. Je to je pekny, tak to Vám zavidim! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. Mentolová ti moc sluší a líbí se mi kabelka s žabkami. :) Poslední fotka je super! Užívej léto i přesto, že už patříš mezi pracující lid (pořád máme víkendy, že :))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru! mám tu barvičku ráda a určo si chci ještě nějaké mentolové věci pořídit:-)

      Vymazat
  3. Jestli ten muž sedící vedle tebe na schodech je tvůj přítel, tak bych měla skromný dotaz :o)
    Kolik měří a váží? Přijde mi vedle tebe obrovskej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano je to můj přítel. Uznávám, že na této fotce vypadá "velce". nechci tu uvádět jeho přesné míry, to by asi ode mě nebylo etické:-) Ale je to celkem kus chlapa:-) já jsem malá, takže je pravda, že velde něj někdy vypadám komicky drobounká. Trochu i mate že kraťasama splívá s kamenama na kterých sedíme haha:-)Zas tak obrovskej opravdu není:-)

      Vymazat
  4. tričko je úplne najsuper :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné žabky :-) fotečky jsou úžasné hlavně ta s pejskem :-) moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám strašně ráda tyto volné třička a přítel je tedy kus chlapa ! Strašně se mi líbí takové páry... Já chci také velkého chlapa sakra ! :D

    Michell

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju všem za krásné komentáře:-)

    Michell: velkej chlap je zapotřebí, někdo nás holky musí přece ochraňovat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...