pátek 24. srpna 2012

OOTD: Krémové šaty alá Řecko

O víkendu jsem po dlouhé době byla provětrat peněženku:-) Mám celkem dlouhý wish list, a tak jsem si chtěla alespoň jednu věc pořídit. Už celkem dlouho jsem sháněla nějaké šaty, ale stále jsem nemohla najít nějaké, které by byly to "pravé". Chtěla jsem jednoduché, nezdobené, pohodlné a vhodné na jakoukoliv příležitost. Nakonec jsem takové přeci jen našla a hned jsem jimi vzala za vděk, protože do těchto parných dní jsou úplně ideální. A v práci mi dokonce řekli, že vypadám jako "řecká bohyně", což mě celkem pobavilo:-) (myslím, že do bohyně mám celkem daleko haha:-)

NEZAPOMEŇTE  na GIVEAWAY, která probíhá do 31.8. do 18 hodin:-)

Šaty H&M, žabky Baťa, pásek a sluneční brýle H&M, náramek a náhrdelník Accessorize, náušnice I am.






8 komentářů:

  1. Sluší ti to. A myslím, že přirovnání k bohyni bylo na místě.

    OdpovědětVymazat
  2. podle mě v práci nelhali, ty šaty jsou krásné a moc Ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful dress and so cool accessories, my love!

    Lots of kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  4. V práci Ti určitě nelhali, vypadáš v nich opravdu tak. Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Misi,slusi ti ty bily saty k tem hnedym vlasum :-) pekny!;-) Misa:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...