čtvrtek 9. srpna 2012

Olympijská oslava

Jak jsem již avízovala na facebooku, dnešní článek se bude týkat oslavy Olympiády. Přesněji řečeno oslavy medaile mé nejlepší kamarádky Andrejky Hlaváčkové, která spolu s Luckou Hradeckou vybojovala v Londýně stříbro v tenisové čtyřhře. Oslavu jsme ještě trochu spojili s jejíma blížícíma se narozeninama, takže o zábavu bylo postaráno. V plzeňské kavárně Caffé Hardy proběhla nejdříve autogramiáda a focení pro fanoušky a poté už se vše odehrávalo v kruhu rodiny a blízkých přátel. Kdo chcete, můžete se podívat na krátký televizní sestřih TADY:-)

Musím říct, že jsem na svojí kamarádku MOC hrdá. Nesmazatelně se zapsala do historie sportu a už navždy bude (minimálně) stříbrná olympionička! Večer jsme si opravdu užily a Andrejce to i náramně slušelo!
A jelikož jsme na módním blogu, tak prozradím, že její nejoblíbenější částí šatníku jsou šaty:-)


Já jsem tentokrát také vytáhla šatičky. Ještě jsem je na sobě neměla a tenhle večer byl celkem vhodná příležitost je provětrat:-) Koupila jsem je ve slevě v Pimkie a jsou to klasické "pytláky" stažené páskem.


Jak jsem už říkala, slavili jsme nejen medaili, ale také Andrejky 26. narozeniny, které bude mít za pár dní. Jedním z dárečků byl krásný olympijský dort s holínkama od našeho kamaráda. Já jsem Andy kromě zkrášlovacích věciček (ne, že by to potřebovala:-) dala ještě dva lampiony štěstí. Jeden ozdobený londýnskýma fotkama a druhý, na který jsme ji s ostatními napsali přání k narozkám a i do budoucna.  Večer se opravdu povedl. Andy bohužel hned druhý den odlétala na šňůru turnajů po USA, takže jsem si ji neužila, jak bych si úplně přála, ale my si to vynahradíme:-)

Olympijská chlouba
Medaile je opravdu nádherná, ale taky pěkně těžká.


A na závěr trocha blogových prvků:-)
K růžovým šatům jsem si obula zlaté šněrovací střevíčky z HM, a holky si ze mě dělaly srandu, že se chystám protančit noc:-) Z doplňků jsem zvolila dlouhý, zlatý řetízek s kuličkama (HM) a zlaté kruhové náušnice (Pimkie). Kabelku jsem si tentokrát vzala jen malou, přes rameno (Elliot Lucca).


A co vy? Sledovali jste nebo stále sledujete Olympiádu? Komu fandíte?:-)
Pokud byste chtěli být fanouškem i mé kamarádky a dozvědět se víc o jejich úspěších, můžete like na její facebookové stránce TADY. Andy vypisuje charitativní aukce, kde můžete získat zajímavé věci a ještě tím přispěje na dobrou věc:-)

Song večera pro Andrejku:

 
 

7 komentářů:

  1. Jéé, Míšo, moc vám to oběma slušelo. Jste kočoky! :) A ta tvá kabelka je super.
    Samozřejmě, že olympiádu sleduji, Andrejku jsem bohužel neviděla, protože jsem se vracela ze svatby, ale poslouchala jsem v rádiu v autě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn,ze aspon ten jeden vecer jste se mohly videt:-)Misi- skoda,ze to nebylo v Pze,bych prisla taky pogratulovat:-) Misa:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám to holky sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. WOW!!!!!!!!!! CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  5. Congrats! So exciting!


    xoxo,

    Allie

    www.sparklesandstilettos.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Congratulations on such a great success! *.*
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Holky byly úžasné!!! Gratuluji ke stříbru :))) LOH jsem sledovala, ale hlavně sporty jako plavání, skoky do vody, gymnastiku, jezdectví a samozřejmě i českou výpravu :) moc se mi to letos všechno líbilo a hlavně ta pěkná úroda medailí :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...