úterý 21. srpna 2012

Líčení s paletkou NYC Individual Eyes



Nedávno jsem si v Rossmannu koupila novou paletku očních stínů od NYC. A tak jsem se rozhodla, že vám líčení s ní musím ukázat:-)

Paletka je z řady Individual Eyes a je k dostání ve dvou variantách - pro modré a hnědé oči. Pro hnědé oči se skládá z teplých, hnědo-zlatých odstínů a pro modré  ze studenějších odstínů fialové a šedo-stříbrné. 
Já mám oči hnědé, tudíž jsem automaticky sáhla po té pro hnědé. Ale pak jsem si uvědomila, že hodně podobnou paletku už doma mám, a tak jsem si řekla, že vyzkouším tu pro oči modré. Trochu jsem se té barevné kombinace teda bála, ale nakonec jsem byla ráda, protože stíny jsou velmi jemné. A myslím si, že hnědým očím sedí celkem dobře. Naopak k modrým si to neumím nějak představit. No posuďte sami...


Paletka pro modré oči má označení 939 Bryant Park a skládá se z podkladu pod stíny, rozjasňovače, zvýrazňovače a 3 stínů. Součástí balení je i celkem kvalitní pěnový aplikátor. Zespodu krabičky pak najdete návod na líčení, jak stíny nejlépe zkombinovat.


Nejprve jsem nanesla podklad na celá víčka a zvýrazňovač na nadočnicové oblouky. Na celé pohyblivé víčko jsem použila nejsvětlejší, šedo-stříbrný stín. Záhyby nad víčky jsem vykresila fialovým stínem a nejtmavším stínem jsem pak zvýraznila vnější koutky. Nakonec jsem použila rozjasňovač do vnitřních koutků a trochu také pod spodní řasy. Celé oči jsem ještě orámovala tenkou černou linkou a řasy nalíčila černou řasenkou (kajalová tužka a řasenka Lancome).


Líčení není nijak obtížné. Zabralo mi chvilku a myslím, že se celkem povedlo, co myslíte?:-) Paletka ač nevypadá, má opravdu jemné stíny, které celkem dobře a dlouho drží. Za necelou stovku je to kvalitní kosmetická věcicka, kterou za sebe můžu určitě doporučit! Takže pokud o ní uvažujete nebo zrovna sháníte nějakou paletku, s NYC Individual Eyes určitě nesáhnete vedle:-)

Nezapoměňte na probíhající GIVEAWAY!!! 


6 komentářů:

  1. Mně se toto líčení líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  2. That eye makeup looks great!

    www.fashioncontainer.com

    OdpovědětVymazat
  3. zůčastni se sheinside giveaway u mě na blogu

    OdpovědětVymazat
  4. I never used NYC shadows but they look great! Are they pigmented?

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké. :)
    NYC jsem stále nevyzkoušela, tak třeba časem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...