čtvrtek 16. srpna 2012

Jak jsem si zahrála v reklamě...

Dneska bych vás chtěla opět nechat nahlédnout do mého (ne)zajímavého života. Kdo navšěvujete můj blog pravidelně, tak jistě víte, že jsem dříve hrála závodně tenis a do dnes ještě tak nějak troch pinkám. Díky tenisu jsem zažila věci, které bych asi jinak nezažila. Měla jsem možnost cestovat, poznávat nové lidi a i si přivydělat nějakou tu korunu. Jeden z největších zážitků ale úplně paradoxně přišel až několik let po tom, co jsem opustila dráhu profesionálního sportovce. Letos v únoru jsme dostala nabídku na natočení reklamy na UniCredit Bank s Petrou Kvitovou!:-) Co vám budu povídat - zážitek neskutečnej a i když to byla dost dřina, tak jsem to maximálně užila!:-)

V televizi jste mohli postupem času vidět tři verze reklam s Petrou. Já jsem hrála v té s nahrávacím strojem. Není to žádná mega role, ale na jednu stranu docela klíčová, protože kdybych tam nebyla, tak by Petru nekontrolovatelné míče umlátily:-)))


Teď k samotnému natáčení. Všechno proběhlo strašně rychle. Jeden den kamerové zkoušky a druhý den už jsem frčela do Prostějova, kde se natáčelo. Natáčení samotné probíhalo tři dny, ale to počítám všechny tři verze reklam. Nicméně to byly celkem perné tři dny, protože jsme jeli od rána do noci. Celé dny jsme trávili v hale, kde nebylo nijak extra teplo. Jelikož jsou reklamy z treninkového a zápasového prostředí, stylisti vybrali krátké tenisové sukýnky a tílka, ve kterých jsem v pauzách trochu mrzla a nakonec jsem to i odnesla týdenní chřipkou. Ale ani to mi nevadilo. Pro mě to byl super zážitek, poznala jsem nové lidi zas z úplně jiného prostředí. A hlavně jsem také měla možnost si zahrát s Petrou, což se člověku mimo světový okruh tenistů dneska už jen těžko poštěstí. 


Oblečků jsem na sobě vystřídala celkem dost, protože jak se dělali tři verze, tak jsem zároveň dělala doublerku Petře a ještě herečce, která má druhou verzi. V podstatě jsem se pořád převlíkala:-) Fotky nejsou bohužel v super kvalitě (a na fotce s Petrou vypadám trochu jako tydýt:-), protože jsou focené na mobil a v hale bylo celkem šero. Má i oficiální fotky, ale ty mám povoleny použít jen na svůj osobní FB. Pokud byste se chtěli podívat, můžete TADY. Je to mé jediné veřejně přístupné album:-) 

No tak doufám, že jsem blog zas o něco málo oživila:-)
Znáte někdo moji reklamu?:-) Máte sami nějakou podobnou zkušenost? 

Nezapomeňte na právě probíhající GIVEAWAY TADY!!!



4 komentáře:

  1. Já jsem ty reklamy viděla. Poznat jsi jen v té, s nahrávacím strojem. Asi to byl dost pěknej zážitek se s Petrou potkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já také jsem jen v té s nahrávacím strojem:-) v těch ostatních jen doubluju a není mi vidět obličej... Zážitek to byl super. Hned bych do toho šla znova:-)

      Vymazat
  2. Já tě také poznala v té s nahrvacím strojem. :) Byl to určitě super zážitek! Asi jako kdybych já měla být po boku Pluščenka. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Great blog ;*
    I follow you, can you follow me back? http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...