pondělí 13. srpna 2012

BB cream: L'OREAL vs. GARNIER

BB creamy se poslední dobou těší velké oblibě. Na trhu je najdeme od mnoha značek, přes levnější drogerkové až po ty luxusnější. Všechny honosně nosí název BB cream, ale už málokdo ví, jak by pravý BB cream měl vypadat a jaké by měl mít složení. Já jsem si vzala na mušku dva BB creamy, které jsem testovala sama na sobě a dneska vám zde ukážu jejich účinky.

L'OREAL NUDE MAGIQUE vs. GARNIER MIRACLE SKIN PERFECTOR


Jelikož se s prvním sluníčkem ihned opálím, u obou krémů jsem si vybrala odstíny pro tmavší pleť. U L'Orealu je to odstín Medium Skin Tone a od Garnier pro normální pleť. Světlejší odstíny u obou krémů jsou opravdu jen pro bledulky:-) 

BB creamy se obecně používají pro sjednocení pleti. Mohou být podkladem líčení, nebo nahradit make - up úplně a vytvořit efekt tzv. nahé pleti. Já momentálně krém používám samotný a poté ho jen přepudruju. Pravý BB by měl být bílý až čirý, s částicemi.

Tak jdeme na porovnání:-)

Konzistence
L'Oreal: Je velmi lehký, řídší krém. Je bílý a obsahuje jemné pigmentové částice, které se po rozetření přizpůsobí tónu vaší pleti.
X
Garnier: Hutnější krém, který neobsahuje žádné částice. Je to v podstatě normální hydratační tónovaný krém.
 

Zabarvení a krytí
Když jsem se podívala do zrcadla a na fotky, tak jsem zas tak výrazný rozdíl nepozorovala. Alespoň ne z dálky. Ale při pohledu z blízka, jsem jisté odlišnosti viděla

L'Oreal: Na trhu jsou odstíny pro světlou a středně tmavou pleť. Po rozetření se krém ale přízpůsobí přirozené barvě pokožky a vytvoří efekt nahé pleti, takže je schopen "splynout" téměř s jakýmkoliv odstínem pleti. Je ideální na léto, protože se po něj pleť lehounce třpytí. Dobře se rozetírá, kreje, netvoří skvrny a zakreje drobné nedostatky jako jsou třeba žilky, pigmentové flíčky, či kruhy pod očima. 
X
Garnier: Jelikož se dělají jen dva odstíny (pro světlou a normální pleť) je celkem těžké se trefit do toho svého. Přes léto ale bude většina asi používat ten pro normální pleť. Bohužel krém neslplyne a tvoří na obličejí trochu šmouhy. Jelikož je hutnější dalo by se říci, že možná více kreje, ale jen díky tomu, že vytvoří jakoby masku na pleti, která je schopná na nějaký čas zakrýt i větší nedostatky. Na mě to ale působí nepřirozeně. Navíc se mi hůře nanáší. Je nutné pečelivější rozetření.



Výdrž
U obou krémů je výrobcem uvedená 24 hodinová hydratace. U obou krémů také bohužel platí, že si u nich člověk musí dát pozor jako u make - upu co se oblečení týče, protože jakmile se otřete o obličej, tak ihned barví. Ale s tím se dalo počítat:-)
 
L'Oreal: U mě skoro celý den. Ráno přes odchodem do práce si ho nanesu na tvář a večer když se vrátím domů, tak mám pleť téměř beze změn. Pleť se mi po něm nemastí, barva krému se nijak neslívá. Nevím, možná jsem jen šťastlivec, kterému takhle drží, ale už jsem zkusila docela dost krémů a skoro žádný mi takhle dlouho nevydržel.
X
Garnier: Po pár hodinách se mi začal slívat a postupně vytrácet. Pleť se mi také začala lesknout, takže byla nutná další aplikace.

Vůně
L'Oreal: Má minimální, lehkou vůni. Za mě mohu říci téměř bez parfemace. Po nanesení není nijak cítit.
X
Garnier: Voní jako většina krému od Garnieru - lehká, svěží vůně. Je celkem příjemná, mě nijak nevadí, i když jsem spíš zastáncem nenavoněných krémů. Po nanesení dlouhodobě cítit není.

Ochranný faktor
L'Oreal: 12 SPF     X     Garnier: 15 SPF

Balení
L'Oreal: 30 ml     X     Garnier: 50 ml

Kde a za kolik koupit
L'Oreal: Bohužel na pultech českých prodejem jsem ho ještě nenašla. Pokud někdo víte, že ho nědke prodávají, dejte mi určitě vědět:-) Je tedy zatím k dostání pouze v internetových obchodem, převážně s kosmetikou z USA. Já jsem si krém objednávala z e-shopu Kosmetika Velkoobchod a stál mě 279 Kč.
X
Garnier: Je běžně k dostání skoro v každé drogerii nebo lékárně kolem 200 Kč. Na internetu ho pak seženete v rozmězí 150 - 230 Kč.

SHRNUTÍ 
L'Orealu:
+  lepší krytí, jasnější rozzáření pleti a především delší vydrž
-  cena, dostupnost, obsah, SPF
X
Garnier:
+  cena, obsah, dostupnost, vůně, SPF
-  krytí, barevnost, výdrž

Pro mě jasným favoritem L'Oreal Nude Magique. BB od Garnier pro mě BB cream bohužel není, nemá žádné jeho vlastnosti, snad kromě rozjasnění. L'Oreal je v poměru ke Garnier sice dražší a obsahuje méně přípravku, ale zase na druhou stranu ho na pleť není nutné aplikovat tolik jako Garnieru. Pro je důležité, že je lehký a nijak nezatěžuje moji pleť. Nezanáší póry a nemastí. Jediné co mě trochu mrzí je ochranný faktor, ten bych uvítala vyšší. Také objednávání pouze přes internet člověka trochu omezuje, ale nemyslím, že by to dnes byla nějaká výrazná překážka:-)

Ráda bych podotkla, že jsem ani jeden výrobek k recenzi neobdržela od výrobce. Jedná se pouze o mojí osobí zkušenost a názor. To jak krémy (ne)vyhovují mě neznamená, že to tak bude mít i někdo jiný. Setkala jsem se na blozích s mnoho blogerkami, kterým naopak BB od Garnier bezvadně vyhovuje a za jiný by ho nevyměnily. Nechci tu nikoho navádět, že Garnier je špatný a L'Oreal nejlepší a přes to vlak nejede. To opravdu ne. Jak říkám, jedná se pouze o můj názor:-) Na trhu navíc existuje už hodně značek, které nabízejí BB creamy. Kvalitní pak bývají především od asijských (u nás bohužel ne příliš známých) značek jako je např. Missha.

Doufám, že článek bude aspoň trochu užitečný ať pro ty, kteří o nějakém BB uvažují, nebo i pro ty co už nějaký používají a chtějí změnu:-) Pokud máte i vy nějaké zkušenosti nebo doporučení na pravý, dobrý BB, dejte mi vědět do komentářů. Budu se těšit;-)

6 komentářů:

  1. Já když viděla ten Loreál na netu tak jsem si říkala podle té bílé barvy, že bude na nic, ale už je to několikátá recenze co čtu poziziva takže při příští návštěvě Drážďan do něj jdu! :) Já mám momentálně od Skin79 DreamGirl a ten je taky super :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravý BB by měl právě bát bílý až čirý:-) já jsem si to dřív taky nemyslela. Ale za sebe tenhle od L'Orealu mužu stopro doporučit!!!

      Vymazat
  2. Moc hezká recenze. Už je to několikátá kladná recenze na BB od L'orealu a docela jsi mi na něj navnadila. :) Sice už delší dobu jsem nalomená na ten od Missha, ale možná nejdřív zkusím ten od L'orealu. Díky za tip!
    Jinak mně BB od Garnier moc nevyhovoval, měla jsem ho jen ze vzorečku a i tak to stačilo. Navíc mi přijde, že pleť po něm vypadá nažloutle...

    OdpovědětVymazat
  3. I will try it for sure!!! Very useful your review!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  4. Tos mě pobavila že světlejší odstíny obou jsou pro bledulky :-D Garnier pro světlou pleť je učiněná oranžová hrůza, rozhodně nic pro světlou pleť a světlá verze Lorealu je pro mě taky šíleně tmavá, takže bledulky světlejší varianty určitě také ne, ale Loreal se mi alespoň nezdál oranžový. Jinak s Garnierem jsem vůbec spokojená nebyla a nakonec putoval dál (dala jsem holt na reklamu :-) ), Loreal jsem testovala jen v drogerii, ale byl moc tmavý takže jsem ho nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Užitečný, diky;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...