úterý 14. srpna 2012

1st GIVEAWAY

Ahojte všichni! Tak jsem se pomalu rozhoupala ke své první soutěži Giveaway:-) Nejprve jsem ji chtěla udělat až zde bude 40 pravidelných čtenářů, ale nakonec jsem se rozhodla, že ji udělám k blížícím se 5 měsícům mého blogu a zároveň k 30. zveřejněnému článku. Předem bych vám všem chtěla moc poděkovat za vaši přízeň a podporu. A doufám, že vás mé články budou bavit i nadále a budete se na můj blog rádi vracet:-)

A o co můžete soutěžit?


Tvářenka Miss Sporty Ohh! Blushed again - odstín 003 Sienna - tvářenka se skládá ze dvou tónů, které se krásně doplňují a tvoří hezký opálený look.
Lak na nehty Maybelline New York mini Colorama - odstín 94 Ultra Violet


Co musíte udělat, abyste jste vyhráli? Stačí splnit tyto jednoduché podmínky:
  • Sledovat můj blog přes SÍŤ PŘÁTEL GOOGLE (vlevo pod počítadlem návštev) - tzn. stát se pravidelným čtenářem blogu.
  • Stát se fanouškem blogu na Facebooku
  • Napsat mi do komentáře k tomuto článku vaše facebookové jméno a co se vám na blogu líbí / nelíbí, popřípadě co byste zde chtěli najít.
  • Možnost mají i zájemci, kteří nemají google účet a komentují anonymně - podmínkou ale zůstává stát se fanouškem na FB a ke komentáři mi připsat vaše facebookové jméno, abych vás v případě výhry mohla informovat.
Aby bylo vše spravedlivé a mnou nezaujaté, tak výherce vybere aplikace Random.org a já jeho jméno pak zveřejním jak na Facebooku, tak i tady na blogu.

Soutěž potrvá ode dneška do konce měsíce, to znamená do pátku 31.8.2012 do 18 hod.

Hodně štěstí:-) 

18 komentářů:

  1. Mmm, takovou barvu laku ještě nemám. :)
    Míšo, mně se u tebe líbí všechny články. Nejsou odfláknuté a vždy se hezky rozepíšeš. Momentálně nevím, co bych tu postrádala, možná, jestli občas něco kutíš, tak by byl fajn nějaký DIY návod. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog je skvělý takový, jaký je a asi bych byla pro více recenzí a inspirací:))
    darca.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nic bych na blogu výrazně neměnila, takhle je osobitý a originální a byla bych ráda, kdyby takový i zůstal, zkrátka piš co tě napadne a piš srdcem :)
    Jinak tě sleduji už dlouho :)
    lucie.martinakova@email.cz

    A zvu ně na můj blog, kde teď také probíhá Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful giveaway!!! I have already that blush :)

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoj blog poznám len krátko,ale celkom sa mi tu páči.Možno by som však zmenila design,pretože tento ma viacero blogeriek a tak si čitateľia môžu blogy mýliť,teda aj ja si dosť blogov zapamätám práve vďaka nejakému zaujímavému,originálnemu designu :) Inak asi nič :)
    L.Banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se nejvíce líbí články o výletech. Dana Zapletalová

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem tu krátce ,ale nejvíce mě zaujaly články plné outfitů :)
    jméno :Kristýna Břeňová
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Eva Richterová ervulenka@seznam.cz
    libi se mi outfity :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Holky nezapomínejte se stát fanouškem na FB jinak vás nemohu zařadit do losování!!!

    https://www.facebook.com/michaela.schumichrastova#!/pages/Misha-Style/377992935558068

    OdpovědětVymazat
  10. fb: nikola banárová
    mne sa najviac zapáčili články ako sa o seba staráš
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že je to perfektní!!! Možná by bylo fajn, nějaké tipy na účesy, ale to je jen můj nároz :-) Jinak jak řikám, fakt super!!! Nikola Marhoulová

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji tě pod Google účtem (Kristýna Kišelová)
    Jsem fanda na FB :)
    Moje FB - Kiminka Kišelová a tvůj blog se mi mob líbí,miluju tvoje outfity a rady :)

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji - google - Monika Hrubá, to stejné i fcb

    a mám ráda články týkající se kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  14. Tvůj blog se mi moc líbí vzhledově i obsahem. Píšeš pěkné články... A není asi nic, co by se mi tu nelíbilo :)
    Můj FB: Monii Hubáčková

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji tě:)
    Ná tvém blogu jsem poprvé a libi se mi jak obyčejný design tak i pestré články:)
    Na facebooku tě sleduji jako Deni Rožanská
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Také jsem se stala novou čtenářkou a na blogu bych uvítala třeba nějaké tutoriály (na nehty, na účesy,...), jinak se mi tu líbí :).
    Na FB stránce tě sleduji jako Světlana Ž.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Fb nemam tak doufam ze to nevadi jsi uzasna na tvem blogu se mi libi vse a nic naprosto nic bych nemenila preji ti jen to nejlepsi!Muj email je andulindy@seznam.cz mej se krasne:)*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...