neděle 1. července 2012

OOTD: Výletníci:-)

Včera jsem byla se svými přáteli ze školy na výletě. Kamarád sbírá turistické známky, a tak jsme vyrazili na okruh Praha - Kerský les - Sadská - Poděbrady - Libice - Nymburk - Milovice - Lysá nad Labem. Ráno to moc nevypadalo, ale nakonec bylo vedro k padnutí. Na celodenní výletění je pro mě důležitý mít něco pohodlného a tak jsem si vzala jednoduché béžové šortky a bílé tílko. Vybrala jsem si schválně svétlé barvy abych se neupekla.


Na kolonádě v Poděbradech mají skvělou vymoženost pro horké letní dny. Dlouhou říčku se studenou vodou, bazének a podlahový vodostrysk. Ve vodotrysku samozřejmě skákaly děti, mě to nakonec taky nedalo:-) Řeku jsme si také prošli, škoda jen, že jsme se nemohli vykoupat v tom bazéně. Takovéhle osvěžení je vážně super. Nebylo by na škodu to mít v každém parku:-)

Na výletě jsem na sobě měla šortky z Promodu, tílko a kabelku z New Yorkeru, sandálky z oblíbeného obchodu Stradivarius a náhrdelník, náramky a sluneční brýle z HM.


A co vy a výlety? Chystáte se o prázdninách někam?;-)
Malý bonus pro vás: slunečnicové pole:-) Miluju slunečnice, podle mě to je pravá letní květina:-)


9 komentářů:

  1. Moc hezke fotky! Sluselo ti to, botky jsou super a mas krasny lak na nehty.
    Ja si momentalne uzivam dovolenou na Slovensku, zitra jedu do Vidne a mame naplanovano jeste par vyletu. Uzivej si volno!:)

    OdpovědětVymazat
  2. ta poslenda fotka je krasna, mna tiez fascinuju slnecnicove polia:)

    OdpovědětVymazat
  3. Misi:-) taky jsem fanouskem tveho laku na nehtech:-) a bozi botky:-) samozrejme mily fotky:-) Misa:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju holky!!! Když vás tak zaujal lak tak vám prozradím, že je ze Sephory, č.48 Santa is coming:-)

    OdpovědětVymazat
  5. hezké fotky, jsem tvým členem : ), zvu tě taky! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Také sbíráme turistické známky s mamkou :))) ta říčka je vážně super .. škoda, že něco takového není i u nás ve městě :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...