středa 18. července 2012

OOTD: Krajka + kůže

V první řadě bych vám chtěla říct, že jsem měla neuvěřitelné štěstí a už měsíc po ukončení školy našla práci, kterou jsem vždycky chtěla dělat. Od pondělka pracuju v reklamní agentuře a mám z toho velkou radost:-)  Nemusíte se ale bát, blog tím neutrpí (budu se o to tedy snažit!!!). Nemám předepsaný žádný dress code, takže můžu zůstat u svého stylu. Jinak nevím, jak bych tu outfitové články dělala - ve společenštějším oblečení moc dobře necítím. A tohle je tedy můj dnešní outfit:


Zase se nám tyhle dny nějak ochladilo, a tak jsem vytáhla ze skříně svou oblíbenou koženou bundu. Dneska jsem zvolila kombinaci kůže a krajky. Nebo lépe řečeno krajkové aplikace:-) Podle mě jsou to na první pohled dva naprosto rozdílné prvky, které k sobě neskutečně pasují:-)))
Kožená bunda: Pimkie, triko s krajkovým srdíčkem - Ethics by T4T, strečové džíny - Stradivarius, boty - Guess


Oblečení jsem doplnila stříbrnými šperky. Náušnice i náramek mám z C&A.


Sluneční brýle nosím v tašce každý den pro případ, že vysvitne sluníčko:-) A dneska se poštěstilo a během polední přestávky "šajnilo" o sto šest:-) Brýle mám z New Yorkeru za neskutečnou cenu 129 Kč. No nekup to:-) Ještě jsem vám sem přidala detail srdíčka z trika. moc se mi líbí:-)

A co vy a krajky či kůže, nebo jejich kombinace? Líbí se vám?

4 komentáře:

  1. Míšo, tak můj i tvůj dnešní článek má něco společného - krajku. :) Já krajku můžu a včera se mi podařilo po dlouhé době sehnat krajkové šaty s podšívkou a navíc za super cenu.
    Jinak ti to moc sluší, ten náramek je skvělý a brýle také. A ještě jednou gratuluji k práci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Loving this post! Following you on bloglovin too.

    Hugs,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...