neděle 15. července 2012

OOTD: Barvy léta

Přes víkend jsem byla v Plzni u mamky a i přesto, že se ochladilo, nenechala jsem si zkazit náladu a "rozsvítila" jsem si den letním outfitem. Žlutá je pro mě barva evokující sluníčko a teplo. A spolu s květinovou výšivkou na topu tvoří pravou letní kombinaci:-)


Na teplé letní dny mám ráda vlasy stažené gumičkou. Pokud i vy máte rády "holý" krk během parných dnů, můžete se nechat inspirovat v mém článku Drdoly s ProŽeny.cz
Na dalších fotkách se můžete i nově seznámit s mým pejskem Eronem, který mi asistoval při focení:-)


Dnešní outfit tvoří top z New Yorkeru, 3/4 kalhoty Mustang, boty z USA, náramek a korálkový náhrdelník z z trhů z Kréty, perlové náušnice z I am.


Jaké barvy nosíte v létě nejraději vy?

Co by se vám také mohlo líbit? Podobné články...


5 komentářů:

  1. Hi love :)

    Loving yours post. Great blog. Though you may like to follow each other via gfc and bloglovin? Let me know on my blog.

    Keep posting! Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you so much that I took time to write me. Thats really so lovely! I really appretiate. Gladly follow you via gfc and Bloglovin.

    Hope to hear often with you. Like you too much!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká halenka, slušelo ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je krásny, milujem taký štýl tričiek :)


    Ak maš čas a chuť pozri si môj blog :)

    www.letsseesomething.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...