středa 4. července 2012

Líčení alá Nina Dobrev

Dneska bych vám chtěla ukázat líčení inspirované herečkou Ninou Dobrev. Možná ji znáte, možná ne. Je jednou z hvězd momentálně úspěšného seriálu Upíří deníky a podle mě je jednou z nejkrásnějších hereček součastnosti. Nechci se s ní srovnávat (to bych si fakt nedovolila:-), ale líbí se mi její styl líčení, a tak jsem ho také zkusila. A jestli se mi to povedlo posuďte vy;-)

(Na sobě mám top z HM:-)



Na líčení jsem použila:
1. BB cream Loreal Paris Nude Magique odstín medium (možno koupit ZDE)
2. Mary Kay Time Wise Age-fighting lip primer - podklad pod lesk nebo rtěnku
3. Alcina Eyebrow Powder Balance Eye - pudr na obočí
4. Essence Soufflé touch blush - tvářenka odstín Frozen strawberry
5. Sephora colorful - oční stíny odstín mat N.03
6. Clinique almost powder make-up - pudrový make-up odstín 05 medium
7. Mary Kay mineral eye colour - oční stíny odstín Hazelnut
8. Benefit Boi-ing - korektor odstín 02
9. Dermacol vyzlazující báze pod make-up
10. Claire's - paletka očních stínů (bohužel nemají pojmenované odstíny)
11. Štěteček pro kouřový efekt Essence Smokey eyes brush
12. Štěteček na oční stíny Essence Eyeshadow brush
13. Not Soap Radio - lesk na rty odstín Katie (možno koupit ZDE)
14. Lancome - tužka na oči
+ řasy zvýrazněné řasenkou Lancome Hypnose - 01 Black Noir (možno koupit ZDE)


Pleť jsem sjednotila pomocí podkladové báze (9) a BB creamu (1), nedostatky zakryla korektorem (8). Celý obličej jsem ještě přepudrovala pudrovým make-upem (6). Na tváře jsem použila pěnovou tvářenku (4). Do vnitřního koutku oka jsem nanesla bílý oční stín z paletky (10). Na celé pohyblivé víčko jsem použila světle hnědý oční stín (7) a do vnějšího koutku oka a na spodní linku řas tmavý oční stín (5). Horní víčko jsem pak orámovala černou tužkou na oči (14). Řasy jsem zvýraznila černou řasenkou Lancome Hypnose. Obočí jsem přibarvila pudrem na obočí (3). Rty jsem zmatnila pomocí liftingové tužky na rty (2) a poté nanesla oranžový lesk na rty (13).


Tak co na to říkáte? Mě se toto líčení moc líbí, podrthuje výraz očí. A hnědé odstíny mám moc ráda. Myslím, že toto líčení je vhodné jak na den, tak i na večer. Obzvláště když se hnědé odstíny vyberou ve třpytivé verzi máte o zářivý pohled postaráno;-)

Co by se vám také mohlo líbit? Podobné články...


13 komentářů:

  1. Super,myslím, že jsi to vystihla docela dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada prirodzený make up :), páči sa mi to!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to moc hezky! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. You are so so cute dear:X beautiful blog:X

    SandraB.ro

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing blog :)

    Everything is great.

    Follow each other?



    xoxo , Azra





    http://lajune16.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! Yes we can folkow each other;-)

      Vymazat
  6. Děkuju všem za milé komentáře!!!
    Thank you for your nice comments!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké líčení a sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že to máš špatně rozmazané, ale nic co by se nedalo vypilovat :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...