neděle 8. července 2012

Bag Check:-)

Nevím proč, ale s příchodem letních dnů se začínají skoro na všech blozích, internetových magazínech a v časopisech objevovat články na téma "What's in my bag" / "Bag check" neboli "Co nosím ve své kabelce". Podle množství publikovaných článků tohoto typu usuzuju, že je tohle téma pro vás čtenáře něčím zajímavé, a tak jsem se rozhodla také odhalit tajemství mé kabelky. I mě občas baví nakukovat do kabelek celebrit a svým způsobem se i nechávám inspirovat. Nemyslím, že bych ve své kabelce nosila něco převratného. Všechny nosíme přibližně stejné věci. Nicméně kabelka je pro mě něco naprosto nezbytného a nedovedu si představit bez ní odejít z domu:-) Nemluvě ani o množství kabelek, které vlastním:-) A co tedy patří mezi základní věci, které v tašce mám?


Peněženku (střídám dvě, momentálně používám od Lacoste), papírové kapesníčky, klíče (od auta a domu: jsem trochu takový klíčník a nemám ráda více svazků, takže klíče od domu, práce, fitnes a nevim čeho ještě nosím dohromady), sluchátka k iPhonu když potřebuju hudbu, telefon, kosmetickou taštičku, diář (jsem hlava děravá: co si nenapíšu, to nevim - tenhle je z Filofax), sluneční brýle a termální vodu ve spreji (La Roche Posay).

V kosmetické taštičce mám kromě korektoru, krému na ruce, lesku na rty a antibakteriálního gelu také "věci první pomoci" což v mém případě znamenají nějaké náplasti nebo prášky na bolest hlavy. Dále tam mám malý hřeben, náhradní gumička a pírka do vlasů, zrcátko, tužku s olejíčkem na nehtové kůžičky a zubní nit. Obsah je tak nějak průběhem roku mění, podle toho, co zrovna potřebuju.

A co vy a vaše kabelka? Jaké poklady v ní nosíte?:-) Máte také svou taštičku první pomoci?

3 komentáře:

  1. Jo tak to já toho tam mám hooodně :) asi bych víc než kabelku potřebovala nějakej turistickej baťoh s milionem kapsiček. U mě je to taková ta typická ženská mentalita typu...co kdyby se hodilo tohle, tohle a tohle :D

    lifestylebyaltesse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kedysi som nosila 1 kabelku a 1 mensiu kabelku, len aby som vsetky potrebne veci vzala so sebou. Nechcelo sa mi zakazdym vysvetlovat naco su mi 2 kabelky, tak som to zredukovala na 1 :)
    Nosievam v nej kopec kozmetiky, doklady, mobil, kluce, diar, dazdnik.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta růžová Longchampka, ooo já jí chci také. :D
    Jinak nosím v kabelce vesměs podobné věci, ale v týdnu tam nosím i svačinu a občas i oběd do práce. :) Máš pěknou peněženku i diář.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...