úterý 5. června 2012

Něco málo z předstátnicového týdne...

Ještě než budu s nervama úplně mimo, rozhodla jsem se napsat malý článek a vzít to tak trochu jako odpočinek od učení. Příští úterý 12.6. v 8 hodin ráno státní magisterské zkoušky, tak mi držte palečky a mějte prosím strpení s článkama. Tenhle je před státnicema poslední. Další bude nejspíš toho 12.6. a ukážu vám v něm státnicový outfit a doufám, že taky index s úspěšně složenými státnicemi:-)
Víkend jsem strávila s mamkou v Německu. Hrála jsem tam tenisovou ligu. A jako odměnu za vítězství jsem si včera pořídila pár kosmeticých věciček, které jsem už dlouho chtěla, ale pořád jsem váhala s jejich koupí. Tenhle článek zařazuji pouze do rubriky "O mně", protože je to takový malinký náhled do mého života. A kosmetiku vám určitě v budoucnu zrecenzuji zvlášť, až ji pořádně ozkouším. Ale nejdřív vám teda ukážu, co jsem si koupila:-)


Gliss Kur Oil Nutritive (98 Kč) - je to regenerační expres balzám pro dlouhé vlasy se sklonem k třepení. Přes léto trávím na slunci hodně času a vlasy tím dost trpí, tak jim chci trochu pomoct. Balzám je dvousložkový a beoplachový. Krásně voní, obsahuje keratin pro zesílení, zaceluje konečky a vlasy se po něm velmi snadno rozčešou.
Essence Soufflé Touch Blush (75 Kč) - pěnová tvářenka v růžovém odstínu, na kterou jsem snad nečetla špatnou recenzi. Po otevření vypadá trochu divoce, ale na tváři dodává krásný, zdravý, růžový odstín. Na kontury ideální. Já jsem si koupila odstín 020 frozen strawberry.
Dermacol Satin Make-up Base (249 Kč) - vyhlazující podkladová báze pod make-up.
Rtěnka NYC (50 Kč) - v odstínu 405 Blue Rose, dost výrazná rtěnka, ale syté barevné odstíny tot léto frčí a na rtech vypadá opravdu krásně.
NYC lak na nehty (50 Kč) - v odstínu 253 Mint Macaroon, další letošní hit. Mint barva zaplnila skoro všechny obchody. Dalo by se říct, že je všude až přemintováno. Já jsem si zatím na zkoušku téhle barvy pořídila jen lak. Uvidíme, jestli časem přibyde i něco většího:-)
Catrice lak na nehty (24 Kč) - byl v akci, pastelové barvy jsou IN a tenhle má hezkou oranžovou barvu, odstín 520 Apropos Apricot.
Ryor Aknestop (70 Kč) - je to roll-on na akutní lokílní ošetření problémových míst. Obsahuje esenciální oleje z bylinek. Nanese se na pupínek, který vysuší a zahojí.

Máte zkušenost s některým z výrobků?

Jak jsem už zmínila výše, byla jsem o víkendu hrát v Německu. Bylo pěkně ošklivě, zima a pršelo. Naštěstí jsme dlouho nečekali a přesunuli zápas do haly. Jezdím až ke Kolínu, což mám z domova skoro 600 kilometrů, takže každé čekání a prodlení je pro mě dost problém vzhledem ke zpáteční cestě. Ale všechno jsme nakonec v pohodě odehráli a já se domů vrátila kolem půlnoci. Tady je obrázek mého bagu a raket:-) Mám na něm přívěsky pro štěstí, které jsem dostala od kamarádů a také jsou symboly 4 největších světových turnajů. Chybí mi jen jeden z právě probíhajícího Roland Garros a ten mi přiveze moje nejlepší kamarádka, která tam hraje. Jednou vám o mém životním sportu napíšu víc:-)


A jak to teď u mě každý den vypadá? Asi tak, jak vidíte na další fotce. Otázky, otázky a zas jen otázky. Musím říct, že tím celkem trpím, protože učení to je pro mě opravdu za trest. Nejde mi to, těžko se k tomu dokopávám a především mě to nebaví. Ale to asi nikoho. Zas na druhou stranu si říkám, že to je moje (snad) poslední učení v životě, tak to ještě musím naposledy hecnout:-)


Během učení mi "společnost" dělá konvice čaje, abych dodržovala pitný režim, a samozřejmě můj notebook s telefonem. Během své učící pauzy zabíjím momentálně dvě mouchy jednou ranou. Začala jsem se dívat na seriál Upíří deníky a u toho pro vás píšu článek. Škoda jen, že ho nezačali dávat až tak za týden, když budu mít po státnicích, abych se mohla dívat v klidu:-)
Sledujete někdo taky tenhle seriál nebo četli jste knížky?

 zdroj: http://io9.com/5634214/the-vampire-diaries-is-your-new-guilty-pleasure

Tak to by bylo pro tento týden vše. Ještě jednou vám děkuju za to, že mé články čtete a za strpení, že vydržíte, než budu mít školní epizodu za sebou. Příští týden jsem zpět a už teď se můžete těšit na spoustu nových a zajímavých věcí, které pro vás mám připravené:-) Pokud si chcete zkrátit čas čekání, můžete mi napsat, o čem byste si třeba chtěli přečíst;-) Mějte se zatím moc hezky a držte mi palce!!!


18 komentářů:

  1. Gliss Kur Oil Nutritive taky používám a jsem s nim naprosto spokojená)
    http://trappedintheimagination.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky. Už jsem si s ním vlasy nastříkala a zatím musím říct, že dobrý:-) Přijde mi že i trochu dodává objem. Každopádně vlasy hezky provoní:-)

      Vymazat
  2. Pěkně ji si nakoupila. Mám ozkoušený Aknestop (zázraky nečekej, ale pcelkem to pomůže) a pak bázi od Dermacolu a ta je úžasná!
    Držím palce a pevné nervy u učení, jsem ráda, že to mám za sebou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru. Díky za info:-) Aknestop je celkem dobrý, ale jak sama říkáš, zázračné učinky nemá. Je fakt, že dobře vysušuje a trochu redukuje zarudnutí. Takže naštěstí to není jen neúčinná vodička:-)

      Vymazat
    2. Jo a díky za povzbuzování:-) Bude to mazec... nic nevim haha:-)

      Vymazat
  3. seriálu jsem totálně propadla sice jsem ho objevila asi před dvěma týdny, ale už jsem viděla všechny. teď to dokonce hraje na nově, ale tam mi vůbec nesedí ten dabing. už se ale těším na další sérii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bláho, to jsi si celkem mákla s tím koukáním:-) četla jsi knížky? Já mám ráda Twilight, takže ani tenhle seriál mě fakt nemohl minout. Já to sleduju normálně v televizi a občas se musím pousmívat, jak je to tomu Twilightu podobné-neli stejné:-) Přemýšlím ale, že si to někde stáhnu taky v originále. Nedivím se že ti dabing nesedí, nedá se to srovnat. A hlavně nemám moc čas každý den sedět u seriálu:-) POkud jsi to někde stahovala tak mi sem víštak hoď prosím odkaz-) díky...

      Vymazat
  4. I like it!
    http://wwwwspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Viď:-) je to dobrý haha... dobrý odreagovačka...

      Vymazat
  6. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I already follow you! I also have facebook fan page so if you want,you can check it. You can find the link on the left side of this blog in "kontakt":-)

      Vymazat
  7. Ahoj ,
    Jsem tvá nová prav. čtenářka :)
    Máš fakt fajn blog , dala jsi mi super tipy k nákupu !!! :)

    Budu moc ráda když navštívíš můj blog , popřípadě i " oplatíš " follownutí :))

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,dekuju za pochvalu! Jsem rada,ze jsi nasla inspiraci:-) na tvuj blog se urco podivam a follownu;-)

      Vymazat
    2. Nemáš zač :)
      A držím palce :)
      Bez TVD taky nemůžu žít je to taková oddychovka :))

      Díky za to follownutí :)

      Vymazat
  8. Moc krásný blog :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Budu ráda když se staneš mojí pravidelnou čtenářkou:-)

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...