úterý 19. června 2012

Laky na nehty

Jako téma dalšího článku jsem vybrala laky na nehty. Důvod je jednoduchý:  v létě vystavujeme v otevřených botkách nohy a nenajdeme snad ani jednu ženu, která by nehty na naohou neměla nalakované! Dneska vám ukážu část mé lakové sbírky a taky mé neoblíbenější laky. Původně jsem každý lak chtěla vyfotit na nehtu, ale nemám svoje nehty moc ráda, trpím na zatrhané kůžičky a vysušené ruce,. A foťák má tu "super" vlastnost, že co nemá zdůraznit to zdůrazní a co má to utlumí. No jo, zákon schválnosti... Tak jdeme na to:-)
Nemám přímo vybranou konkrétní značku laků, kterou bych při nákupu preferovala. Spíš jsem si vždycky nějaký lak koupila a potom, když se mi osvědčil jsem si koupila i jiné odstíny. Toto je pouze část mé lakovací zásoby. Vybrala jsem laky, které jsem poslední dobou nejvíce střídala. Přes zimu volím tmavší odstíny, naopak v létě světlé a veselé barvy. Jak jsem již říkala, nemám úplně nejlepší kvalitu nehtů a tak se bez laku většinou neobejdu. Pokud nemám náladu na barvu, volím pouze průhledný, aby nehty byly lesklé.
Co se týče barev nejraději mám klasické rudé a pak oodstíny růžové. Na ozdůbkách jako jsou kamínky, razítka a různé obrázky moc neulítávám. Nechám si je dát opravdu jen jednou za čas a to jen, když mi nehty dělá kamarádka. Sama se do nějakého zdobení nehrnu:-)


Miss Sporty - laky od této značky hodnotím jako průměrné. Odstíny mají hezké, dobře pigmentované, takže i u tmavších odstínů většinou postačí jedna vrstva, a nevznikají ošklivé průsvity. Výdrž celkem ujde. Přijde mi, ře je to ale individuální u každého odstínu (což je trochu divné), protože třeba u odstínu 320 se začne ošoupávat daleko dříve než u ostatních.
Essence - tyto laky mě celkem příjemně překvapily. Za poměrně nízkou cenu dostanete lak, který dlouho vydrží. Značka Essence hlavně rozšiřuje svůj sortiment laků celkem často a obzvláště teď na léto nabízí krásné barvy:-) Laky dobře kryjí a nedělají žmolky. Určitě si ještě nějaký pořídím.
Avon - u Avonu je velké plus, že v lahvičce je 12 ml laku, což moc často nebývá. Díky kuličce uvnitř lak nezasychá. Jako minus bych ale uvedla krytí. Aby byla barva plná je nutné nanést minimálně 2 vrstvy. U tmavších odstínů i tři. Také mají celkem úzký štěteček, takže práce s nimi je trochu komplikovanější.
Sephora - na lacích od Sephory mám ráda jejich barvy. Mají hodně metalizovaných a netypických odstínů. Je trochu škoda, že obsah lahvičk je pouze 5 ml. Především proto, že druhý den od nalakování už barva leze dolů. Kvalita výdrže mě tedy velice zklamala.


Yves Rocher - tuhle barvu miluju. Od této značky je to jediný lak, který mám. A je super. Drží, neolupuje se, barva je jednotná i s jednou vrstvou. Jediné minus je cena za poměrně malé množství (3ml).
HM - svítivý lak, který sice dobře kryje, ale výdrž nic moc. Neošoupává se, ale odlupuje. I přesto ho přes léto nosím celkem často. Na opálené ruce vypadá moc hezky.
NYC - jeden z nejnovějších kousků ve sbírce. Barva mint letos frčí, takže to byla povinnost si pořídit lak. Na nehty sice trochu neobvyklá barva, ale moc hezká a svěží. Za 50 korun získáte skoro 10ml laku, který dlouho vydrží a neošoupává se. Krytí je také dobré, stačí jedna vrstva.
Claire´s - Top coat lak je nutnost. Bohužel laky této značky se hend olupují od konečků. Museli byste se na ruce jendívat a ničeho se nedotákat aby vám vydržel alespoň dva dny:-) 
b:pretty - tyto laky jsem si koupila před x lety v zahraničí a světe div se stále jsou funkční a nezaschlé. Mají dobrý štěteček a hezké metalické barvy. Jsou velmi jemné, třpytky v nich nedělají nehty nijak drsné. Výdrž skvělá.
L.A. Girl - top coat, který je sice v super velkém balení a nezasychá, ovšem okamžitěpo nanesení se olupuje v celých kusech. I tak ho ale používám často. 
Catrice - moc dobře nekreje a dělá průsvitné šmouhy u světlých odstínů. Jsou nutné proto minimálně dvě vrstvy. Jinak se s ním pracuje velmi dobře a také dlouho vydrží bez ošoupání. 
Oriflame -lak mám jen jeden a to z toho důvodu, že mě dost zklamal. Nevydrží, barva špatně kreje a ke všemu strašně dlouho zasychá.
Visée - tento lak jsem jednou dostala a je z Asie. Mám ho už opravdu dlouho, ale stále je jako nový a přijde mi, že snad nejde vypotřebovat. Jediné jeho minus je že třpytky dělají nehty na omak drsné, ale není to nic, co by bylo neúnosné. Mám zlatý odstín a na léto je super jak na ruce, tak na nohy.
Golden Rose - tenhle lak jsem dostala také djako dárek. Dlouho jsem černým lakům nemohla přijít na chuť, přišly mi dost drsné. Postupem času jsem si k nim ale našla cestu. Konkrétněš tenhle má dost řídké složení, takže jsou nutné dvě vrstvy. Má také dost úzký kartáček. Jinak ale na něm není co vytknout, výdrž je uspokojivá.

MY FAVORITIES:
Ze všech laků mám momentálně nejraději tyto čtyři:

Nakonec jsem se přeci jen rozhodla vám ukázat na nehtech nalakované alespoň moje oblíbence:-) Vyšlo to i docela dobře, že teď nemám nehty v nejhorším stavu. Na nehtovou kůžičku žádné speciální přípravky nepoužívám. I když bych asi měla. Přes den si několikrát mažu ruce krémem. Momentálně používám Dove. Bohužel nemám fotku, ale jistě všichni tuto značku znáte. Odlakovač mám nyní od Lilien Provital. Jeden čas jsem měla udělané gelové nety. Bylo to fajn na údržbu, žádná starost s laky atd. Ale přestalo mě to pak nějak bavit a nechtělo se mi už každých 4-5 týdnů platit za předělání či doplnění. A na tenis to taky nebylo úplně ideální. Sice trvalo nějaký čas než se mi nehty daly zase dohromady po stržení gelů, ale teď už mám svoje a i přesto, že nejsou úplně dle mých představ, jsem s nima spokojená.


A co vy a vaše péče o nehty? Jaké máte rády značky a barvy laků?
Preferujete přírodní nebo umělé nehty?
Snad jsem vám článkem trochu pomohla a líbil se vám. Na vaše názory nebo zkušenosti s laky (ať mými značkami nebo vašemi) se budu těšit v komentářích:-)

6 komentářů:

  1. Doporučuju vyzkoušet lak od Astor quick and go, určitě tě nadchne...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám momentálně nejraději China Glaze laky a pomalu si svojí sbírku rozšiřuji :)))) Co si budeme povídat líbí se mi za 1, když jich je více jak jsou lahvičky stejné a vypadají prostě skvěle a za 2, super drží. Je ale pravda, že mám doma spousty jiných laků taky od Essence, Miss Sporty, Claire's, NYC aj. a jako upřímně nemám problém s tím, že by mi nějaký lak špatně držel ... všechny mi drží dobře a ten týden v klidu dají. Jinak nesnáším umělé nehty takové ty drapáky :X nechápu co je to za otřesnou "módu" ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné barvičky. Já mám laky různé - Sephora, Essence, Essie, ale naposledy jsem si koupila růžovo-červený od OPI a zamilovala jsem se, takže určitě půjdu do dalších barev od této značky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opi jsem zkoušela a jsou fakt dobré. Jen ta cena nic moc...

      Vymazat
  4. s odstínem 320 od miss sporty musím souhlasit. Opravdu se rychle ošoupe. Jinak používám převážně laky od Avonu, tam jsem spokojená odstín ododstínu někdy víc někdy méně. A teď ujíždím na lacích od essence za 29kč

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful colors!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...