středa 13. června 2012

12.6.2012 Konec školní éry

Poslední týden to byly trochu nervy. No trochu víc:-) Ale už můžu hrdě prohlásit, že jsem vše zvládla a od včerejška se pyšním titulem "inženýr":-) Původně jsem chtěla napsat článek a pochlubit se už včera, ale když jsem přišla domů, byla jsem tak unavená, že jsem zbytek dne proležela v pyžamu v posteli a až večer jsem šla s přítelem na večeři do naší oblíbené restaurace Ambiente Brasileiro ve Slovanském domě v Praze. Ještě mi to ani pořádně všechno nedošlo. Je to divnej pocit, že nemusím nic dělat, nemám žádnou povinnost:-) Dokud nezačnu tedy pracovat... Dneska večer mám oslavu se svými spolužáky, takže doufám, že minimálně tam mi to už dojde a začnu si to nicnedělání užívat:-)
No a jak jsem slíbila v minulém předstátnicovém článku, dneska vám ukážu svůj státnicový outfit a účes. A i něco málo navíc:-)

 
Jsem trochu pověrčivá (no dobře trochu víc:-) a tak jsem si na státnice oblékla stejný top, jaký jsem měla u 
bakalářských státnic. Měla jsem ho půjčený od maminky a říkala jsem si, že když jsem v něm získala titul Bc., chci v něm získat i Ing.:-) A povedlo se:-)
Top je z Orsay a má výstřih lemovaný saténem. Navíc je zdobený šifonovým květem. Sukni mám z HM a je to jedna z nejlepších sukní jakou jsem kdy měla. Je strašně lehunká, takže i přesto, že je delší, tak je super na léto, protože má spodničku z chladivého materiálu. Normálně puntíky moc nemusím, ale tady se mi desing pletených puntíků strašně líbí. Na nohou mám své oblíbené lodičky značky BSTL, koupené v Danea. Lakované lodičky jsem sháněla strašně dlouho. Pak jsem našla tyhle a měla dilema, protože je měli i v bílé a ty byly taký nádherné. Nejlepší na nich byla ta cena, stály totiž pět stovek:-) S holýma nohama bych si ke státnicích asi netroufla. Nejsem ale žádný milovnék silonek, takže používám pouze samodržící punčochy.

            
 


Outfit jsem doplnila šperky, které jsem také pověrčivě vybírala, aby mi přinesly štěstí:-) Na ruce jsem měla svůj oblíbený náramek Pandora a prstýnek od přítele z Kay Jewelers, který mi dal k výročí. Na krku jsem měla řetízek s přívěskem se zirkonem, který mám už x let a nosím ho vždy, když mám něco důležitého. Náušnice nemají (kupodivu) žádný hlubší význam:-) a koupila jsem je v obchodě s doplňky I am.


VLASY:
A co vlasy? Poměrně často nosím vlasy jen tak rozpuštěné. A tak jsem tentokrát chtěla trochu změnu. Líbí se mi drdoly (můžete kouknout na článek o drdolech TADY), ale chtěla jsem něco, co mi ráno nezabere moc času a nebude mě z toho po hodině bolet hlava. Koupila jsem si tedy v obchodě Claire´s vycpávku do drdolu, která to za mě celé vyřešila. Drdol je jednoduchý na vytvoření, nezatěžuje hlavu a vydrží celý den. A myslím, že je elegantní. Nosí i Carrie Bradshawová v Sexu ve městě:-)


zdroj: PinsPlace


Trochu mě teď mrzí, že jsem vyhodila krabici od vycpávky. Byl na ní hezky nakreslený návod na vytvoření drdolu. Na obrázku níže je to ale také myslím hezky znázorněno. Pokud by ani to nestačilo a chtěli byste drdol zkusit, podívejte se na toto VIDEO.


MAKE - UP:
Líčení jsem zvolila celkem decentní. Pouze lehký make - up, hnědé oční linky a světle růžové rty. Přeci jen na státnice asi nejsou úplně dobré nějaké várazné provokace:-)


Na líčení jsem použila tyto výrobky: (zleva)
Dermacol vyhlazující podkladová báze pod make - up, pěnová tvářenka Essence odstín 020 Frozen Strawberries, řasenka Lancome Hypnose Black, tužka na oči Sephora odstín 212, Clinique Almost Powder Make - up odstín 05 Medium, korektor Boi - ing od Benefit odstín 02, lesk na rty Sephora odstín 13 Miami Pink reflex.

A na závěr slibované "něco navíc":-) Musím se přeci pochlubit s indexem, který je hlavním důkazem mého ukončeného studia:-) Taky můžete vidět šanon s materiály ke státnicím, ale především moje hlavní talismany. Kromě náramku a prstýnku, které jsem zmiňovalauž o pár řádků výš, byl mým doprovodem také plyšový oslíček Ijáček, kterého mi sebou půjčil přítel. Dostal ho, když po střední odjížděl do Ameriky na školu a od té doby oslík cestuje všude s ním a je u všech důležitých událostí:-)


Dneska jsem tu shrnula tak nějak všechno dohromady. Doufám, že se článek bude líbit a budu se těšit na vaše komentáře:-) 
Všem, kteří mají ještě státnice nebo jakkékoliv důležité zkoušky či pracovní záležitosti teprve před sebou, přeju hodně štěstí a držímpalečky, ať to v pohodě zvládnete!!!

10 komentářů:

  1. Tak to moc gratuluji! Tolik věcí pro štěstí, vidím že jsi byla vážně dobře připravená :-)Ijáček je úžasně roztomilý, já zase s sebou všude tahám takového plyšového pejska :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace, já myslím, že Ijáček měl velmi důležitou roli. Snad bude nosit štěstí dál. Jinak oblečení a účes super!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. moooc hezké, jo a gratuluju :)

    ty náramky pandora se mi líbí už dlouho, jen to ve výsledku je docela drahá sranda. ale líbí se mi ta myšlenka, kdy si tam člověk kupuje ( nebo dostává ) korálky třeba při zvláštní příležitosti a na každý má své vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jednou moc gratuluji! :)
    Moc ti to slušelo! Top, sukně i lodičky jsou super a drdol nosím taky moc ráda, cítím jsem v něm elegantně a šik. ;) Užij si oslavu.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju :))
    Můžu se zeptat, co si myslíš o Lancome Hypnose řasence? Je dobrá? Uvažuju, že si jí koupím a chtěla bych znát tvůj názor :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za gratulaci! Já na tuhle řasenku nedám dopustit! Mám normální i voděvzdornou. Je to jedna z nejlepších řasenek, co jsem kdy měla, má super kartáček! Takže můžu jen doporučit:-) jediné její minus je cena no. Ale já si ji nechávám vozit z Ameriky, kde je o polovinu levnější. Tak můžeš zapátrat...

      Vymazat
  6. Obrovská gratulácia!!! :) ja som skončila minulý rok, tak veľmi dobre viem aká je to úlava odložiť všetky tie knihy a papiere :D môj štátnicový deň začal roztrhnutými silónkami a druhé som nemala, yes! ale nakoniec všetko dobre dopadlo :) naozaj krásny článok aj vecičky pre šťastie, tak si uži letooo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju mockrát všem za gratulace a pochvalu!:-) Je to od vás moc milé!

    OdpovědětVymazat
  8. TVD - už aby bylo září, bohužel jsem dokoukala už prozatímní poslední díl. Já jsem tenhle seriál objevila minulý rok při ečení na státnice :) Jinak jsem nový subscriber :) El

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...