neděle 20. května 2012

Spring NEW IN my closet - part 2

Hlásím se se slibovanou druhou částí článku Spring NEW IN my closet. Tentokrát s doplňky a botičkami:-)
Poslední dobou mám trochu "úchylku" na větší náušnice. Vlastně si ani už nepamatuju, kdy jsem si naposledy koupila nějaké malé. K outfitům tak nosím buď větší kruhy, nebo nějaké zdobnější. Také jsem si v posledních dvou letech oblíbila dlouhé řetízky s přívěsky. Ale musím se přiznat, že jsem na jejich výběr dost náročná a jen málokdy si v obchodech dokážu vybrat. Na špercích většinou stavím outfit. Pokud mám výrazné doplňky, střídměji pak už vybírám oblečení. Také nemám ráda ověšené obě ruce. Takže pokud mám velké hodinky, už si kromě malého náramku nic jiného neberu.Co se týče botiček, tak to je taky taková moje obsession - žabek mám plný koš a každý rok pořád přibývají nové a nové:-) Ono je těžký jim odolat, kdy nejsou drahé:-) Možná někdy napíšu samostatný článek o mém botovém království:-)

Šperky:
1. Dlouhý řetízek s přívěskem ve tvaru houslového klíče - po dlouhé době jsem našla přívěsek, který se mi opravdu líbil. Je navíc zdobený kamínky, takže působí elegantně. Měli ho i ve zlaté, ale ten už hezký nebyl. Koupila jsem ho v Praze v Palladiu v obchodě Ann Christine za 129 Kč.
2. Zlaté kruhové náušnice - ty jsou nejnovější. Koupila jsem je v Tally Weijl (za 109 Kč) během svého posledního nákupu a hned jsem si je ten den vzala k růžovému topu s pletenými ramínky z předešlého článku. Jsou celkem dominantní, ale opravdu krásné a rozzáří obličej:-)
3. Peříčkové náušnice Gate - tak tyhle náušnice jsem již viděla u mnoha bloggerek. A ani se nedivím, že jsou tak oblíbené. Jsou hodně výrazné a většinou bývají nejvýraznějším prvkem outfitů. Jsou takové etnické:-) Mě se strašně líbily,  a tak jsem si je taky pořídila a rozhodně nelituju! Jsou moc hezké k obyčejnému bílému tílku. I když se může zdát, že jsou "nepohodlné", jsou opravdu lehounké a skoro nevíte, že je v uších máte. Jo a stály 89 Kč - dobrý co?:-)
4. Srdíčkový náramek - ten jsem si pořídila v C&A za 149 Kč. Srdíčka nemám moc ráda, ale najdou se kousky (i v mé skříni), kde jsou prostě roztomilá. A tenhle náramek patří zrovna k nim.

PANDORA 
Nevím, jak jinak to popsat, ale náramky Pandora to u mě byla láska na první pohled. Možná je znáte a kdo ne, tak toho s nimi teď seznámím;-) Princip je v tom že si vyberete náramek a k němu si podle sebe kombinujete korálky. Každý si tím pádem vytvoří originální náramek podle svého vkusu. Myslím, že to je naprosto úžasnej nápad, takhle prodávat šperky. Jedinou vadou je, že to není úplně nejlevnější záležitost. Ale na druhou stranu, je to hodnotná věc, která vám vydrží a nikdy nevyjde z módy. Já sama jsem si řekla, že to jednou předám svým dětem jako rodinný šperk:-)

Tenhle náramek se sice nevešel do mého výběrového rozmezí, ale korálky na něj dostávám průběžně, takže je vlastně pořád nový:-) Náramek jsem dostala od mé tchýňky k 25.narozeninám. Společně s ním mi přítel dal bezpečnostní řetízek a k Vánocům jsem dostala první korálek (č.9). Mám narozeniny v lednu, takže jsem to dostala najednou. Od maminky jsem pak také k narozeninám dostala druhý korálek, a to srdíčko s růžovým kamínkem (č.6). A pak se postupem času začala sbírka rozrůstat. S náramkem jsem zároveň dostala katalog korálků a všech komponentů, a tak jsem začala vybírat. Musím říct, že vybrat si nějaký je docela problém, protože je jich tolik a všechny jsou nádherný. Zbytek korálků jsem také dostala od přítelovy mamky, která si mě jima trochu hejčká:-) Náramek mám strašně ráda. Mám ho i pro štěstí, takže vždycky když mám nějakou zkoušku ve škole nebo něco důležitého, beru si ho sebou. Už mi ho pochválila i jedna paní profesorka:-) 
Na celou kolekci se můžete podívat na stránkách Pandory - www.pandora.net. Můžete se tam i zaregistrovat a virtuálně si sestavit svůj náramek. Vypíše vám to pak názvy korálků a i konečnou cenu. Samozřejmě nabízejí také jiné druhy šperků, například prsteny, řetízky, jiné druhy náramků. Vše je jen na vás co si vyberete. Fantazii se meze nekladou:-)

BOTY:
Fialové balerínky - koupila jsem si je v H&M. Stály 249 Kč a jsou neskutečné pohodlné. Původně jsem si chtěla koupit starorůžové, ale nakonec se mi zalíbila víc takhle barva a udělala jsem dobře. Jsou to takové ty botky, které při pohledu na člověka zaujmou. A šeříková fialová je letos IN:-)
Bílé žabky - no to ani nevím, co bych k nim pořádně řekla. Jen asi, že ty jsou základem mezi žabkami:-) Loni jsem dochodila jedny, a tak byla potřebná obměna. Velké množství levných a hezkých žabek najdete v síti prodejen CcC, odkud jsou i tyhle. Myslím, že stály 149 Kč. Nejsem zastáncem drahých žabek, protože v létě nenosím skoro nic jiného a tak si vždy koupím nějaké stylové, ale levnější, u kterých mi není líto, když je ochodím a vyhodím. Mám samozřejmě i dražší, před dvouma rokama jsem si v Americe koupila od Guessu a mám je bez újmy dodnes (což je celkem zázrak).Žabky mám fakt ráda a i o tom svědčí má sbírka - má jich plný koš. Jediný, kdo by z mé vášně nebyl asi moc nadšenej by byl lékař, protože je fakt, že člověk v žabkách chodí vlastně na placce - nic moc na klendbu chodidla. No a pak můj přítel trochu nechápe, ale myslím, že už si zvykl a už to ani moc nekomentuje, když nadšeně přinesu nějaké nové:-))) 

Tak to byla druhá část Spring NEW IN článku. Doufám, že se líbila a určitě se můžete brzy těšit na nějaký outfit.  Máte taky nějakou vášeň jako já žabky?:-)

10 komentářů:

  1. Ty fialové žabyk jsou hezčí než ty růžové. :) A náramek od Pandory je super, alespoň insipirace až mi někdo bude vymýšlet zase dárek. A já mám úchylku na všechny možné boty a pak na náramky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru věř že insipirace na dárek je to fakt dobrá. Protože teď dostává jen korálky...:-) a asi ještě dlouho budu, protože bude ještě chvilku trvat než se mi náramek zaplní:-)

      Vymazat
  2. Božský! Pandora je můj "new dream" ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi já si ho přála asi dva roky... :-)

      Vymazat
  3. pierkove nausnicky su zavidenia-hodne :)

    OdpovědětVymazat
  4. krasny boticky!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty peříčkový náušnice jsou fajn:) Asi se na ně zajdu podívat do Gatu.
    A balerínky mají krásnou barvu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty balerínky jsou krásné a s těmi náušnice mi jsme na tom stejně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...