pátek 18. května 2012

Spring NEW IN my closet - part 1


Tak jsem se rozhodla vám představit mé nové kousky v šatníku. Původně jsem to chtěla spojit i s kosmetikou, ale nakonec jsem si to rozmyslela a udělala čistě fashion záležitost:-) Když jsem zvažovala co vám tu vlastně ukážu, bála jsem se, že toho nenajdu dost na samostatný článek. Dala jsem si kritérium pro výběr únor-květen 2012. A pak jsem začala procházet skříň a vyndavat jednotlivé kousky a zjistila, že se toho tu nachází víc, než jsem si myslela:-) Někomu se to bude zdát hodně, někomu třeba ne. Dokonce jsem musela oddělit sportovní oblečení, protože to by byl článek asi nekonečně dlouhý. A hlavně o  sportovních oblečcích se chystám napsat zvlášť někdy v budoucnu. A také jsem se rozhodla rozdělit článek na dvě části. Dnes vám ukážu oblečení a přibližně za dva dny boty a doplňky. No tak jdeme na to - představím vám své nové kousky;-)

První nováčci v mé šatníku jsou tyhle dvě trička. Vlevo je krajkové tričko z Lindexu. Sleduji módní trendy a tak když jsem zjistila, že letos pofrčí krajková trička spolu s kůží, musela jsem si jedno takové pořídit. Nechtěla jsem za něj ale zase dát nesmyslné peníze a tak jsem zamířila do HM, New Yorkeru a podobných obchodů. Nakonec jsem našla tohle v Lindexu a stálo 399Kč. Mají ho ještě v tmavě modré barvě, ale bílá je prostě bílá a obzvlášť na léto. 
Druhé tričko je z Tally Weijl a koupila jsem si ho teprve nedávno. Líbilo se mi, že je takové roztomilé a letní. A kytičky na zádech jsou průhledné, takže za příjemných 319Kč i má něco do sebe navíc.

Dalšími novinkami jsou tyhle volné topy. Top vpravo jste mohli vidět už v článku Outfit na celý den nebo jen na kafe s kamarádkou. Je z Tally Weijl, stál 349Kč a mám ho strašně ráda. Je ze příjemného a lehoučkého materiálu, takže ho můžu vzít i během teplejších dní. 
No a top nalevo pochází také z Tally Weijl (poslední dobou tam mají fakt super věci:-) a je z nejnovější nákupní várky. Bílá, růžová a krajkové pruhy - jarní hity. Opravdu doporučuji se do tohohle obchodu zajít podívat. Mají spoustu krásných věcí za přijatelné ceny. Tenhle top byl také za necelé čtyři stovky.

Tyhle dvě trička jsem dostala od mamky mého přítele. A jsou úplně super, takové ty tahací, které si můžu vzít k čemukoliv. Jak k obyčejným džínům a kraťasům, tak třeba i ke sportovnímu oblečení. Trička jsou z obchodu Prádlo Hana v Třebíči, kde kromě velkého výběru spodního prádla najdete právě i takováto trička, nebo šaty, pyžama, plavky a různé doplňky. Tyhle trička byly trochu dražší, myslím že každé stálo kolem 900Kč.

Tak a na řadě je další top, tentokrát nabíraný. Normálně mám raději jednoduché vzory, ale chce to také změnu a tak jsem si pořídila v H&M tenhle s ornamenty, který jim přišel s jarní kolekcí. Vybírala jsem ho společně se svojí blogerskou kamarádkou (píše pro Style by Veronika), když byla na návštěvě v Praze. Top i překvapivě nebyl drahý, stál 249Kč. Nejsem typ člověka, který za každou cenu hledá v nejdražších značkách. Samozřejmě si také občas koupím něco, nad čím přítel kroutí hlavou, ale to už se mi to musí opravdu tak moc líbit, že bez toho prostě nemohu odejít z obchodu (takovouhle slabost mám třeba pro kabelky Longchamp, kterých mám 5:-) 
Druhým kouskem jsou 7/8 plátěné kalhoty, překvapivě z Tally Weijl (549Kč). Rozhodovala jsem se mezi těmito a světle růžovými. A nakonec jsem moc ráda, že jsem si vybrala tyhle modré, protože jsem si je opravdu oblíbila. Jsou pohodlně a hodí se skoro ke každému stylu. Součástí kalhot je měděný pletený pásek, takže takový malý bonus:-)

Tyhle dva vyloženě letní kousky mi udělaly velkou radost. Jak jsem již psala, mám ráda růžovou. A také mám ráda proužky, které letos opět budou v módě. Tílko nalevo jsem si pořídila v C&A v sekci značky Clockhouse za 129Kč. Moc často tam nenakupuji, protože nemám ráda kvalitu jejich oblečení. Ale říkala jsem si, že za takovou cenu mi případné rozpadnutí se tílka nemusí být tak líto.
Top napravo jsem opět z Tally Weijl (269Kč) a je to momentálně jeden z mých nejoblíbenějších kousků. Je sice celkem obyčejný, ale ramínka lem vytvořený ze zlatého copánku mu dodává na jednoduché kráse. Vím, že spousta žen pod tento typ topů nenosí podprsenku, ale konkrétně u tohohle by to asi nešlo, protože je trochu průsvitné.


Tak a jsme u posledního obrázku. A jak lépe zakončit než plavkami:-) Pruhované v neonových barvách jsem už představila v rámci článku "South beach diet" neboli Plážová dieta. Jsou z New Yorkeru a každý díl jsem pořídila za 249Kč. Barvy k létu prostě patří a tyhle plavečky jsou obzvláště slušivé.
Kytičkaté plavky nalevo jsem dostala minulý týden od mojí maminky. Koupila mi je v Tescu v sekci s oblečení od značky F&F a každý díl stál 129Kč. No není to krásný? Jen se trochu bojím, kolik lidí v nich potkám:-)

Tak to byla část článku Spring NEW IN my closet. Již brzy se můžete těšit na druhou část, která bude věnovaná botičkám a doplňkům. A také se brzy můžete těšit na nějaký outfit, jehož součástí bude určitě nějaký z nových kousků.

A co hezkého jsem si naposledy pořídili vy?
Jak často chodíte "šmejdit" po obchodech?
Pochlubte se mi s vašima úlovkama - budu se těšit:-)

3 komentáře:

  1. Krásné věci, tričko z Lindexu je skvělé a dobře jsme vybraly i to z H&Mka. :) Já si pořídila v Praze v Zaře kalhoty, tričko a sako, v Mangu pak psaníčko a ještě balerínky. :) A teď šetřím tak akorát na podlahy a matrace. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten top z Tally Weil nemá chybu, já jsem maniak na růžovou:)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezke veci:)ja byla dneska a koupila jsem si krasnou halenku a kratasky:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...