pátek 25. května 2012

KRYOLIPOLÝZA

      zdroj: http://www.masaze-studiopetra.wz.cz/kryolipolyza/kryolipolyza.htm

Jak jsem již avízovala na Facebooku, přichystala jsem si pro vás článek o KRYOLIPOLÝZE, kterou jsem včera vyzkoušela na vlastní kůži.
Přibližně před dvouma rokama jsem se začínala zajímat o nové a stále se vyvíjející metody hubnutí. Tou dobou se začaly totiž rozvíjet nové metody liposukcí. Kromě klasické - invazivní tu najednou byla i její šetrnější varianta - neinvazivní, takzvaná kavitace. Původně jsem chtěla napsat o ní, protože jsem na ni pravidelně chodila a do určité chvíle i viděla výsledky. Bohužel u této metody nemáte zajištěný trvalý efekt a dnes jsou tu zas technologie,  které jsou opět o něco dál. A jednou z nich je právě kryolipolýza neboli zmražení tukových buněk. Efekt je viditelný sice až po 1 - 2 měsících, ale za to trvalý - prý:-) Nejsem žádnej tlusťoch, takže nemyslím, že by na mě byl vidět nějaký extrémní výsledek. Ale tak časem uvidíme:-)

Co kryolipolýza je?
Kryolipolýza je zacílené zmrazení tukových buněk přes pokožku. Tukové buňky jsou velmi náchylné na změnu teplot (více než jiné buňky v těle). Při proceduře se využívá mrazení při teplotě 0 - 4°C pomocí destiček, které se přiloží na požadované partie. Buňky zkrystalizují, odumírají a uvolňují se pryč z těla.Tento způsob liposukce by měl být zatím nejúčinnější metodou s údajně trvalými výsledky (samozřejmě, když se nezačnete cpát každý den tučnými jídly:-). Kryolipolýza je také bezpečná a pokud netrpíte nějakými kontraindikacemi, je vhodná pro každého.

Jak často kryolipolýzu podstupovat?
Toto je velmi individuální. Někomu stačí jeden zákrok, někdo musí jít 5x. Vše záleží na vašich požadavcích, dokud nejste spokojeni. Většinou se uvádí 2-4 návštěvy na jednu partii. Je to ovšem trochu dlouhodobější proces, protože se smí chodit na stejnou partii znovu až po 4-6 týdnech. To aby se ostatní buňky stačily zregenerovat a odumřelé, tukové odplavit. Efekt je tedy viditelný až po měsíci nejdříve, protože tak dlouho tělu trvá všechny odumřelé buňky odplavit. 

Jak procedura probíhá?
Já jsem byla na kryo poprvé, takže jsem před procedurou musela vyplnit a podepsat papír s prohlášením, že netrpím některou z kontraindikací (těhotenství, pooperační stav, menstruace, atd. - nepamatuju si všechny). Potom už mě kosmetička odvedla do místnosti, kde jsem si lehla na lehátko. Chtěla jsem si nechat ošetřit bříško a boky, takže jsem si lehla na záda. Kosmetička mi nejdřív namazala partie vodícím gelem a pak na mě položila 4 mrazící destičky - dvě na bříško a dvě na boky. Přetáhla je a upevnila páskem, přikryla mi nohy, pustila přístroj a už to jelo:-) Bylo cítit jen lehké chlazení, srovnatelné asi jako byste si přejížděli břicho kostkou ledu. Procedura trvala 45 minut. Četla jsem si u toho časopis a málem jsem usnula. Takže nic nepříjemného:-)

Výsledky?
Bohužel doma nemám (i když to teda nechápu) krejčovský metr, takže vám nemůžu ukázat přímo "naměřenou" hodnotu před procedurou. Ale nechala jsem se přeměřit ve studiu a mám přes břicho 73cm. (nepleťte si to s pasem, tam mám samozřejmě míň:-))) a ještě jsem vám ho vyfotila a označila partie, které jsem si nechala ošetřit (trochu se za tu fotku stydím teda, nemám ho zrovna dvakrát výstavní, ale tak právě proto jsem na kryo šla:-). Až budu psát druhou část tohohle článku tak fotky pak porovnám. První výsledky by měli být vidět zhruba po měsíci a něco, takže pak uvidíme. I když přemýšlím, že půjdu ještě jednou, ale uvidím napřed, jak to bude znatelné či ne. Na internetu je hodně fotek lidí,kteří díky kryo hodně zhubli.
Následná péče a upravení stravování
Kryolipolýza má tu výhodu, že po se po ní můžete okamžitě vrátit k běžné denní činnosti. Můžete jít i normálně cvičit. Nemá vyloženě nějaké závažné vedlejší účinky. Může se vyskytnout na ošetřovaném místě malá modřina, nebo můžete pociťovat žízeň. To ale většinou do několika hodin odezní. Co se týče stravování, tak je dobré se vyhnout tučným a mastným jídlům a doporučuje se hodně pít. Kdo ovšem razí zdravější životní styl, tak by s tímto neměl mít problém:-)

Kde kryolipolýzu provádějí a kolik ošetření stojí?
Kryolipolýza je dnes již dostupná v mnoho kosmetických centrech. Já jsem ji podstoupila ve Studiu Greenline v Praze, jehož tváří je zpěvačka Heidi Janků. Používají tam stroj CooLipo Twin, který patří k jednomu z nejlepších. Cena kryolipolýzy se pohybuje okolo tisícovky a je do ní zahrnuto ošetření dvou partií (4 destičky - na každou partii 2). V dnešní době je ale velmi často dostupná na všemožných slevových portálech. Tak pokud máte zájem do kryolipolýzy jít, tak projeďte Slevomat a jemu podobné a určitě narazíte na nějakou zajímavou nabídku:-) 

No, doufám, že článek bude trošku užitečný. A už teď se těším na vaše reakce a názory;-)
Byli jste už někdy na kryolipolýze? Pokud ano, pozorovali jste na sobě nějaký výsledek?

10 komentářů:

  1. Miso, dekuji za clanek, take nad tim uvazuji. Cvicim,jako zbesila, svaliky pekne rostou a jsou pevne, ale trosku bych rada zmensila boky a s tim by mi zmizeli i prsa..Tesim se na dalsi clanek. Katka(vsh).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačko! no já jsem na to osobně zvědavá, co to bude mít za výsledek. Mám pocit že to trochu pomohlo, ale do konečnýho efektu to dojde až za ten měsíc. Můžu ale říct,že z lidí kolem mě kdo na tom byl,tak si to chválí, že je to účinný. Já taky cvičím a každej den něco dělám. Ale to břicho s bokama prostě jde špatně! Tak tomu musíme pomoct:-)

      Vymazat
  2. To je moc zajímavé :-) Asi to taky vyzkouším... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se u toho asi rozbrečím. Prý nepleťte si to s pasem. Já mám v pase to co ty přes břicho a ty řekneš, že to není výstavní. Asi si najdu nejbližší salon a objednám se, protože chci mít tvoji nevýstavní postavu - tedy bříško. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sandro! jsem ráda, že ses i pobavila:-) No víš jak, já neříkám že jsem tlustá, ale tak každej máme něco co chceme zlepšit protože víme, že dřív to bylo lepší. Rozhodně tím nechci nijak dávat najevo, že kdo nemá míry 90-60-90 tak je out:-)

      Vymazat
  4. Misi,nezklamalas,jako pravidelne:-) super poctenicko:-)bohuzel nepridam zadne sve zkusenosti,co se tohoto tyka :-( a uz se tesim na druhou cast:-) Misa P.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško, jsem ráda, že se ti článek líbil. Druhá část bude nejdřív za měsíc, protože to by měly dojít výsledky. Ale záleží jestli pujdu ještě jednou nebo ne. To bych pak udělala až pak. Uvidíme:-) Už ale zas chystám nový článek do kosmetické rubriky, takže budeš mít zas co číst:-)

      Vymazat
  5. chci tam poslat mamku, ale bojím se, že to moc nepomáhá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chci po měsíci přeměřit a uvidíme:-) je jasné že se asi musí jít víckrát jako na všechno.ale uvidíme:-)

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...