sobota 12. května 2012

Jemné jarní líčení

Dnes jsem si pro vás připravila své první blogové líčení. Musím říct, že nakonec to bylo trochu složitější, než jsem si myslela, protože světlo dělá velké divy a líčení na fotkách nakonec vypadá trochu jinak, než při pohledu do zrcadla. A co jsem si tedy připravila? 
Mám ráda oči zvýrazněné linkami. Na léto jsou ale černé linky dost "tvrdé", a tak jsem dnes zkusila jejich jemnější, hnědou variantu spolu s jarními, broskvovo-bílými očními stíny. Jak jsem již řekla, tak světlo pohlcuje hodně barev a tak by se mohlo zdát, že vlastně namalovaná vůbec nejsem. Na jednu stranu, je to ale i tak trochu účelem:-) Líčení pak vypadá daleko přirozeněji. 
A co vše jsem použila?

OČI:
1. Řasenka Lancome Hypnose Waterproof Black  2. Hnědá tužka na oči Sephora crayon yeux eyes pencil (odstín 212)  3. Oční stíny v tužce Miss Sporty Fabulous Eyes (odstín 050 Peach)  4. Bílý oční stín z kazety zn. Not Soap Radio Bronzed Goddess  5. Pěnový aplikátor na oční stíny Catrice  6. Štěteček na oční stíny HM  7. Pudr na obočí Eyebrow Colour by HM  8. Oční stíny Seprohora duo eyeshadow (odstín Intense black N01)

Jak na to?
Obočí jsem o celé jeho délce obtáhla štětečkem s tmavším pudrem. Pokud máte pleť jako já už trochu opálenou, zvýrazněné obočí vám prohloubí pohled. 
Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla broskvový oční stín. Jelikož je v tužce dal by se nanést rovnou, ale já raději nanáším prsty. Jednoduše si tužkou nejprve "pokreslím" prst a tím pak stín rozetřu na víčko. 
Nad pohyblivé víčko, tedy na nadočnicový oblouk, jsem nanesla pěnovým aplikátorem bílý oční stín. Ten krásně rozjasní pohled. Podle mě by tento stín neměl chybět v žádném jarním či letním líčení. Je skoro neviditelný a díky jemným třpytkám rozsvítí oči:-)
Do koutků jsem ještě štětečkem nanesla a do ztracena rozetřela tmavě šedý stín.
Tesně nad horní řasy jsem pak nakreslila hnědou tužkou na oči jemnou linku. Také jsem s ní orámovala dolní víčka, ale jen mezi řasami, ne pod nimi.
Nakonec jsem na horní i dolní řasy nanesla vrstvu řasenky. S řasenkou Hypnose od Lancome jsem velice spokojená. A její waterproof verze je na léto ideální. 

MAKE-UP:
1. Štetec na pudr nebo bronzer Avon  2. Štěteček na nánášení tuhého korektoru Sephora  3. Bronzer z kazety zn. Not Soap Radio Bronzed Goddess  4. Pudrový make-up Clinique (odstín 05 medium) 5. Rozjasňující korektor Helena Rubinstein (odstín 01 light)   
6. Korektor Benefit Boi ing (odstín 02)

Jak na to?
Po vyčištětní pleti a nanešení podkladového krému nebo báze je pleť připravena na nalíčení.
Nejprve jsem si tuhým korektorem (č.6) zakryla různé nedostatky pleti. Se sluníčkem se mi zviditelnily různé skvrnky a tak je korektorem překrývám aby pleť byla sjednocená. Je důležité mít doma make-upovou verzi zvlášť na léto a na zimu. Opálená pleť se světlejším zimním odstínem make-upu nevypadá moc dobře:-)
Po nanesení korektroru jsem použila rozjasňující korektor, který jsem prsty nanesla na špičku nosu, nad srdíčko rtu, do koutků očí, pod oči přes kruhy, na lícní kosti a na nadočnicový oblouk. Tento korektor od HR je skvělý v tom, že se dá používat právě jako korektor k zakrytí kruhů pod očima a zároveň jako rozjasňovač. Určitě doporučuju si ho pořídit.
Když už bylo vše potřebné zakryté a rozjasněné, přeprášila jsem celý obličej štětcem s pudrovým make-upem (č.4). Mám raději pudrový make-up než tekutý. Je to ale individuálně na každém, co komu jak více vyhovuje. Výhodou tohohle make-upu je, že již nemusíte používat klasický pudr, protože ho již obsahuje v sobě.
Jako tečku na závěr jsem použila pak bronzer na kontury (na lícní kosti) k dodání opáleného a svěžího letního looku:-)

RTY:
1. Růžový lesk na rty Sephora (odstín 13 Miami Pink Reflex)  2. Lesk na rty s jojobovým olejem Avon Sheer Lip Gloss  3. Rtěnka L'Oréal kolekce Scarlett Johansson (odstín 714)

Mým neoblíbenějším leskem je č.1 od Sephory. Používám ho snad nejčastěji i přesto, že mám bohatou zásobu lesků a rtěnek. Krásně voní i chutná:-) Lesk od Avonu také není špatný, hezky hydratuje a vyživuje rty. Na fotce k dnešnímu líčení ale mám rtěnku L'Oréal, která dává rtům šťavnatý a lehce třpytivý nádech.

Tak to bylo mé první líčení. Doufám, že se vám líbí a třeba jste i našli inspiraci. I přes celkem velké množství použitých přípravků je lehké na vytvoření. Sluníčko už na nás pokukuje, tak na něj můžeme začít mrkat hezkýma, letně nalíčenýma kukadlama:-)

11 komentářů:

  1. Hezké, sluší ti to a navíc jsi krásně opálená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veru... to víš jeden zápas na slunku a už jsem hnědá:-)

      Vymazat
  2. Úžasně provedené jarní, lehoučké líčení. Když na sluníčko zamrkáš svýma kukudlama, tak nás neopustí aspoń tři měsíce! ;-)
    P.S. Už jsem si opsala rady týkající se makronek, tak je určitě brzy zkusím ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vivi. děkuju za pochvalu! Dej pak vědět jak makaronky chutnaly;-)

      Vymazat
    2. Míšo, neděkuj, pochvalu sis zasloužila ;-). To víš, já jsem v kuchyni spíš svátečně, ale když už, tak patlám a vařím a smažím od rána do večer. Na makronky jsem moc zvědavá. Sleduju tě na Bloglovinu, a doufám, že..."keep in touch" ;-).
      Pa pa

      Vymazat
  3. Aj mne zvykne foťák zožrať všetku farbu...nič si z toho nerob...veľmi pekné líčenie
    http://lifeismystyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! koukala jsem na tvůj blog-hezkej. už jsem se přidala k pravidelným čtenářům;-)

      Vymazat
  4. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...