pátek 6. dubna 2012

Vše pro mé vlasy


Pro dnešek jsem se rozhodla vás seznámit s přípravky, kterými pečuji o své vlasy. Vyzkoušela jsem toho už hodně, ale nakonec jsme jsem zakotvila už těchto.

Typ vlasů: Tak jako u pleti, tak i u vlasů byste měli znát, jaký typ máte a podle toho vybírat přípravky. Já mám vlasy od přírody středně hnědé a vlnité. Jelikož má hnědá je ale jaksi nevýrazná, nechávám si je u kadeřnice barvit přelivem. Hlavu si myji 3x týdně, ovšem pokud hodně sportuju, tak i víckrát. Vlasy si suším obyčejným fénem v předklonu a za pomoci kartáče si je rovnám. Když si je totiž nechám uschnout jen tak na vzduchu, pěkně se mi zkroutí a vypadám pak jako pudl:-) Pokud přeci jen chci mít vlny, vytvořím si je pomocí kulatého kartáče nebo kulmy. Žehličku jsem si zatím nepořídila, ale mám to tak nějak v plánu, protože vlny udělané s ní vypadají o moc hezčeji než kunou. A když se to naučíte, tak je to i jednodušší - já zatím válčím i s tou kulmou:-)

A nyní k samotným přípravkům. Všechny přípravky používám už dlouho, takže můžu napsat objektivní a pořádnou recenzi. Jak jsem již řekla, vyzkoušela jsem toho už hodně, ale vždy jsem se po menší pauze vrátila k těmto mým stálicím. Novinkou v mé sbírce je malinový ocet od Yves Rocher. Dostala jsem na něj typ od kamarádky a hned po prvním použití jsem si ho zamilovala.

GOT2B SPARKLING LAK NA VLASY (Schwarzkopf)
Dlouho jsem hledala lak na vlasy, který mi je neslepí, bude opravdu držet a dodá vlasům lesk. Tento lak splňuje všechny moje kritéria. Otestovala jsem ho už jak na každodenní úpravu vlasů, tak například na party či ples, kdy potřebujete aby vám účes opravdu vydržel po celou dobu. A má jedno velké plus - krásně voní!!!:-)

PĚNOVÉ TUŽIDLO STUDIO LINE PERFECT CURL (L'Oréal Paris)
Tohle tužidlo používám právě tehdy, když chci mít cíleně vlnité vlasy, jinak tužidlo nepoužívám. Většinou ho do vlasů vmačkám a pak vlasy vysuším a jen prohrábnu prsty aby byly vlny co nejpřirozenější. Zrovna tohle tužidlo je dobrý v tom, že vlasy po něm nejsou slepené a zbytečně neztěžknou.

WELLAFLEX JEMNÝ PERLEŤOVÝ VOSK (Wella)
Super vosk na uhlazení. Má perleťový nádech a dodá vlasům krásný lesk. Postačí ho opravdu malinko. Já si beru většinou množství velikosti hrášku a v dlaních si ho rozetřu a potom nanáším na vlasy. Hodně ho používám na takové ty jemné, kratší vlasy, které zůstanou trčet od hlavy po rozdělení pěšinky. Dobře fixuje a taky hezky voní.

MALINOVÝ OCET PRO LESK VLASŮ (Yves Rocher)
Můj nejnovější kousek ve sbírce péče o vlasy. Po mrazivé zimě jsem chtěla vlasy trochu oživit a tak jsem dala na doporučení a vyzkoušela. Už na první čuch si mě tento přípravek získal:-) ta vůně malin, to je něco. Ze začátku jsem byla trochu zklamaná, že mi nevydržela ta vůně ve vlasech i po umytí. Ale jak jsem si je pak fénovala tak se ta vůně rozvinula úplně všude. A o tom, že dodává krásný lesk ani nemluvím:-) 

MASKA NA BARVENÉ VLASY ELSÉVE COLOR-VIVE (L'Oréal Paris)
Masku používám 1x týdně. Nanesu ji na již šamponem umyté vlasy a nechávám tak 10-15 minut působit. Poté už nepoužívám kondicionér. Maska obsahuje částečky podporující a vyživující barvené vlasy. Takže vaše barva zůstane déle intenzivní, nevymívá se tolik a zůstává ji lesk. Zároveň maska zaceluje narušená vlákna vlasu, takže jsou pak hladší. Je také bezvadná po dovolené, kdy vlasy "trpí" pískem, slanou vodou a sluníčkem - má regenerační účinky.

OŠETŘUJÍCÍ ŠAMPON (Label.m)
Tenhle šampon mám už asi potřetí a jsem s ním strašně spokojená. Původně jsem byla proti předraženým šamponům a kondicionérům, ale jednou jsem si řekla ok, koupím si ho a uvidíme a už mám třetí balení:-) Dříve jsem měla dost problém s lupy a žádné speciální šampony (ani ty z lékárny) mi na to nepomáhaly. A pak jsem si jednou všimla, že když jdu od kadeřnici, tak se mi nedělají. A tak jsem se k tomu vlastně dostala. První balení jsem si koupila u ní a další už pak na internetu (www.pro-vlasy.cz), kde je to podstatně levnější. A udělala jsem moc dobře. Tuhle řadu bych už nedala z ruky.

ZVLHČUJÍCÍ KONDICIONÉR (Label.m)
Bratříček mého šamponu. Spolu fungujou ruku v ruce a nedám na ně dopustit. Prostě dokonalá péče. Vlasy zaceluje, uhlazuje, zvláčňuje takže jsou hebké a lesklé. V tomto případě je opravdu dobré koupit si je a používat dohromady. Vlasy posiluje a vyživuje a krásně se po něm dají rozčesat.  
Jedno malé doporučení: kondicionér nanášejte od poloviny délky vlasů až ke konečkům. Kondicionér na pokožku hlavy nepatří. Na vlasy má sice zvláčňující účinek, pokožku ale naopak vysušuje, takže se dříve pak začne mastit nebo to  může vést i ke vzniku lupů.

Tak to jsou mí vlasoví miláčkové. Já jsem na svoje vlasy hrozný pedant a nenechám si na ně jen tak sáhnout. Kromě své kadeřnice. K té chodím pravidelně jednou za 5-6 týdnů. Vždycky si nechám zastříhnout konečky, sestříhnout vlasy kolem obličeje a dobarvit odrosty. Moje přírodní barva je klasická středně hnědá. Já si vlasy nechávám v podstatě barvit svou barvou, občas s melíry tón v tónu, aby lépe vynikly a měly živější vzhled. Moje kadeřnice nepoužívá trvalou barvu, ale jen dlouhotrvající přeliv. Ten neproniká až do struktury vlasů a tak je neničí jako klasické barvy. Na léto si vlasy nechávám trochu zesvětlovat, jako od sluníčka. Na zimu je naopak nechávám ztmavovat.
Pro plzeňské čtenářky/čtenáře chodím do kadeřnictví Le Salon Papillon, kde své vlasy svěřuju do rukou vlasové stylistky Kristýny, která než si otevřela své kadeřnictví, pracovala pro renomovaného kadeřníka Michala Zapomněla.

A jak pečujete o své vlasy vy?
Máte nějaké oblíbené přípravky? 

8 komentářů:

  1. Misi,dalsi pekny clanek:-) pro me rozhodne poucny:-)chystam se vyzkouset ten ocet,to zni dobre:-) ja mam jiny vlasy nez ty,melirovany a hlavne suchy,takze na nich pracuju :-) a kupuji veci pro ne:-)tak nevim,zda ma smysl psat,me zkusenosti s Dolivou atd:-D ale i tak si rada vzdy prectu,co napises a uz ted se tesim na dalsi clanek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Jeden čas jsem měla vlasy taky hodně vysušené. Ale to spíše bylo nějakým okolním vlivem a bylo to je dočasné. Nicméně je to i dobrá inspirace na článek. Jak pečovat o suché vlasy:-)

      Vymazat
  2. Já mám dobrou zkušenost s melírovanými vlasy a řadou Schwarzkopf Gliss kur černá řada. Dokonce i krásně voní a konečky jsou méně roztřepené.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu:-) toto a i něco navíc mužeš sledovat také na facebooku.
      https://www.facebook.com/pages/Misha-Style/377992935558068

      Vymazat
  4. Pěkný článek, ocet asi vyzkouším, nejsi první, kdo ho má a chválí si ho. :) Akorát v tom laku na vlasy se neshodneme, měla jsem ho a vlasy byly slepené a rozhodně mi nevoněl. Ale jsem asi jediná, protože ostatní si ho chválí. Já mám raději Wellaflex na objem a ze šamponů se mi osvědčil Tigi na objem a ta vůně je neskutečná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wellaflex si taky hodně chválí. Přemýšlela jsem, že ho vyzkouší až tenhle dodělám:-)

      Vymazat
  5. super blog!!budu sledovat:)
    sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...