úterý 10. dubna 2012

Outfit na celý den nebo jen na kafe s kamarádkou...


A je na řadě další OUTFIT:-) Jak jsem už psala u minulého outfitu, je pro mě důležité pohodlí a jednoduchost. A v tomto duchu se nese i tento outfit, který je ideální, když máte celý den nějaké pochůzky, nebo jdete jen na kafe s kamarádkou. Tentokrát jsem zvolila světle šedé džíny v kombinaci s růžovo-červeným (trochu netopýřím) topem, který jsem si nedávno koupila v Tally Weijl (mimochodem jejich jarní kolekce je naprosto úžasná a plná jarních barev). Pro oživení jsem doplnila šálem se zvířecím motivem, který je zde pro tentokrát nejvýraznějším prvekem. Moji velkou oblibou jsou balerínky. Podle mě jsou to univerzální botky k jakémukoliv stylu (kromě tepláků:-) Mám ale celkem problém nějaké sehnat, protože mám hodně úzké chodidlo a všechny jsou mi většinou široké a při chůzi se mi pak ošklivě šklebí. Když už ale narazím na takové, které mi sedí, nejradši bych si je vždycky koupila ve všech dostupných barvách:-) Základem (jako u všech typů bot) jsou podle mě černé, které by asi neměly chybět v žádném šatníku - tedy botníku:-) 

                         Minulý týden bylo přes den už krásně, ale v podvečer přece jen ještě chladno. Je vidět, že jaro si ještě dává na čas a tak s sebou raději všude nosím kabátek. Konkrétně tento ze Zary mám strašně ráda, protože je lehký a vůbec neprofoukne. K outfitu jsem si vybrala ze své sbírky šedou koženou kabelku se zlatými zipy a přeskami, kterou jsem si dovezla z Londýna. Celý outfit jsem pak doplnila také zlatými šperky. A právě mezi nimi se mohu pochlubit historickým kouskem. Je to úzký keramický náramek a mám ho od maminky. Ta ho dostala když jí bylo16 let od její maminky. Mamka ho moc nenosila a  měla ho schovaný doma ve šperkovnici. A já ho jednoho dne našla, zrovna v dobu, kdy se opět začal objevovat v obchodech:-)

náušnice Pimkie
úzký keramický náramek od maminky
kovový zlatý náramek Accessorize (pořízený v tomto obchodě www.accessorize.com)

šál HM
balerínky Camaieu (za 99Kč:-)
 kabelka Accessorize (pořízený v tomto obchodě www.accessorize.com

Jedno odpoledne jsem strávila s kamarádkou z gymplu (píše pro Style by Veronika), kterou jsem neviděla snad několik let. Zašly jsem na kafe, pokecaly a nakonec se šly projít na Příkopy (v Praze) obkouknout výlohy. Sice nemám ráda český igelitkový trend (a i jsem zvažovala, zda-li sem tu fotku dám), ale zase na druhou stranu v té tašce mám jarní shoppingové úlovky, tak proč ne. Vlastně to sem nakonec i patří;-)


4 komentáře:

  1. Už jsem tě chválila, když jsme se viděly. :) Jen ych se mohla tvářit na fotce lépe. Byl to fajnový podvečer / večer. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. slusí vám to holky!! :) jsem tvá nová čllenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:-) už jsem přidala panel Pravidelných čtenářů, nějak mi to nešlo sem nastavit. Tak mužeš dostávat novinky hned, když se připojíš:-) Jinak jsem koukala na tvůj blog a také ses távám čtenářkou:-)Hezký den...

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...