sobota 24. března 2012

Outfit z 19.3.

Tak jsem si řekla, že bych konečně měla začít s hlavním bodem mého blogu. Tak zde je můj první blogerský outfit:-) Ještě jsem se tedy nestačila pořádně seznámit s mým foťákem co se týče pořizování takovýchto fotek. Budu asi muset zalovit v manuálu a trochu to doladit, aby mé fotky co nejlépe vynikly:-) No, ale zase na druhou stranu si myslím, že na to, že je to můj první módní článek, to nedopadlo nejhůř.


Tento outfit jsem zvolila pro normální běžný den strávený ve škole. Není ničím nijak extra výjimečný, spíše podtrhuje můj osobní styl. V módě preferuji eleganci a pohodlí a řídím se heslem "v jednoduchosti je krása".  Konečně k nám přišly první jarní dny, a tak jsem mohla schovat teplý péřový kabát a obléci jen lehký kabátek. Konkrétně tento kanárkově žlutý mám z obchodu Orsay a je to jeden z mých nejoblíbenějších svršků. Asi jako mnoho žen, zbožňuju džíny. Klasické džíny jdou totiž kombinavat téměř s čímkoliv. Svůj outfit zakládám většinou na nejvýraznějším prvku, kterému poté přizpůsobím zbytek. Pro tentokrát jsem jako nejvýraznější kousek zvolila náušnice s přívěsky. Pořídila jsem si je teprve nedávno, takže jsem je hned musela zkusit zkombinovat:-) Šperky jako takové miluju a neustále hledám nové a nové originální kousky.


Mou druhou vášní jsou kabelky, a především ty od značky Longchamp, které dělají v mnoha barevných a velikostních variacích. Mám už jich doma celkem pěknou sbírku, takže přemýšlím, že jim věnuji samostatný článek:-) Vždy si říkám, že už to asi není normální, ale pak objevím nějakou novou neodolatelnou barvičku a je rozhodnuto. Kabelky poměrně často kombinuji se šálou. Těch mám také snad v každé barvě nějakou.

brýle  H&M
náušnice C&A
náramky  H&M
prstýnek Kay Jewelers (z USA)
šála H&M
kabelka Longchamp

No já doufám, že jsem první představení svého outfitu nějak zvládla a slibuji, že na všem zamakám a bude to už jen a jen lepší. Děkuji vám všem za povzbuzování a hezké vzkazy. Vždy to člověka potěší a nakopne k něčemu dalšímu.

7 komentářů:

  1. Je tu jaro,super.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi začnu také sbírat. :)
    Moc ti to sluší, kabátek je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru! každá pochvala potěší:-)

      Vymazat
  3. Ahoj, mám na tebe dotaz a potřebuji poradit. :) Nevíš náhodou jaké velikosti je tvá kabelka Longchamp? Chci si objednat Longchamp z Harrods.com a nevím jakou velikost zvolit..ta tvoje je na mě malá, tak abych věděla jakou velikost nemám zvolit. :)
    Myslím si, že ta tvoje je medium, ale nejsem si tím jistá. :) Pokud to víš, budu ráda za tvou odpověď. :)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terezko! Moje kabelka je velikosti M - tedy jak jsi správně uhodla je to Medium. Mám verzi s kratšími uchy. Pokud chceš kabelku prostě na normální denní nošení, tak tahle velikost je ideální. Já mám ještě velikost S a ta je úplně pidi. Zase naopak ale ta co je L je fakt obrovská. A upřímně jsem ji ještě na nikom neviděla normáně k civilu. Je to takovej obří pytel:-) klidně pak dej vědět jakou jsi si pořídila:-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za tvou radu,vidím to tak,že se na Longchampky půjdu kouknout do kamenné prodejny a pak až pošlu taťkovi odkaz na tu správnou velikost a hlavně barvu! :) Kdy ale svojí Longchamp dostanu je ve hvězdách. :) Ale vyjde pořád asi levněji přes internet,než tady u nás v ČR. A když se objedná přes Harrods,mám i jistotu,že to není fake. :)
      Určitě by bylo ale fajn,kdybys udělala článek o své sbírce,protože bych si mohla oči popást a třeba se i rozhodnout jakou barvu zvolím. :) Takže takový článek bych opravdu velice uvítala. :))

      Vymazat
    3. Koukala jsem se teď na stránku harrods.com odkud si ji chceš případně objednat. a teda povím ti že vychází o 150kč levněji než u nás. To žádná sláva, když připočteš poštovný, tak ti to vyjde ještě dráž než v kamenným obchodě. Já si tyhle kabelku kupuju v Německu, kam jezdím čas od času na shopping a tam vychází o 500kč levněji než u nás. Bejt tebou nákup přes ten net promyslím.
      Co se týče článku o kabelkách tak už jsem o něm přemejšlela. Mám to na seznamu, takže někdy na to asi dojde:-)

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...