pondělí 19. března 2012

Začínáme...

S prací s módou jsem začala již v roce 2006, kdy jsem si při studiu přivydělávala jako externí stylistka tehdejšího magazínu pro mladé Yellow. Práce to byla zábavná, vždyť kterou holku by nebavilo chodit po obchodech a vybírat oblečení, kterým posléze "udává trend" ostatním lidem?!:-) Ovšem i tato zábava měla své minus a to časovou náročnost. Byla jsem v prvním ročníku studia vysoké školy, a tak musela tato pro mě velmi naplňující činnost jít na chvíli stranou. Z krátké chvilky na rozkoukání se v nové škole, vznikla pauza dlouhá pár let:-)  A až nyní jsem se rozhodla se vrátit a věnovat se stylingu naplno. V tomto blogu bych se proto ráda s vámi podělila o své nápady v oblasti kosmetiky, módy nebo životního stylu. Takovou malou specialitkou navíc bude rubrika receptů, kam čas od času přidám něco z mého kuchařského umění:-)
Doufám, že se vám bude blog líbit a každý si v něm najde něco pro sebe. Připomínky i návrhy vítám. Pokud vás něco zajímá, o čem byste si chtěli přečíst, klidně mi to napište na mail, nebo sem do komentáře. Budu se moc těšit a jako malou "ochutnávku" vám sem dávám ukázku z mé éry časopisu Yellow.

Jak nosit minišaty

Jak nosit maxišaty

Neonové barvy


3 komentáře:

  1. urcite budu sledovat!:)a drzim pesti
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jak nosit šaty...:))tak to číslo yellow mám doma,,,zdá sa mi tak rok 2008...ale neviem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře! Pokud se vám můj blog líbí, staňte se mými pravidelnými čtenáři:-)
Thank you very much for your sweet comments. If you like my blog, FOLLOW ME:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...